علیرغم رویدادهای اخیر در پاریس، حال و هوای اینجا در مواد غذایی اروپا، که در مرکز نمایشگاهی ویلپنت در پایتخت فرانسه برگزار می شود، یک جو مثبت است. اگرچه میدانم که غرفهداران خاصی تصمیم گرفتهاند امسال شرکت نکنند، اما غرفههای خالی آشکاری وجود ندارد و در این رویداد پرطرفدار هیاهوی واقعی وجود دارد.
امسال تمرکز تامین کنندگان مواد تشکیل دهنده بر نمایش راه هایی است که می توانند به تولیدکنندگان کمک کنند تا از روندهای کلیدی مصرف کننده از جمله برچسب تمیز، پایداری، برتری و شفافیت پیروی کنند. همچنین تمرکز بر ترجمه این مفاهیم به زبان مصرف کننده وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که درک آنها آسان است.
مثل همیشه برای کسی که حس کارگردانی بسیار ضعیفی دارد، روز اول در هر نمایشی صرف این بود که من تصمیم گرفتم و کار کنم که چگونه از یک قرار به قرار بعدی با استفاده از مستقیم ترین مسیر بروم. خوشبختانه پیمایش با Villepinte نسبتاً آسان است و امروز من بیرون خواهم آمد و یک بار دیگر اطلاعات بیشتری در مورد نوآوری های موجود برای تولید کنندگان شیرینی، تنقلات و نانوایی های شیرین کشف خواهم کرد.
اگر در نمایشگاه هستید، لطفاً یک نسخه از تولید شیرینیپزی را از یکی از مراکز رسانهای تهیه کنید یا با خیال راحت به آنجا بروید و با تیم در سالن ۷ ملاقات کنید.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۵:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #زنده #باد #پاریس