باورش سخت است که شماره اکتبر تولید شیرینی در راه است. اینجا در بریتانیا، پاییز در هوا است و زمانی از سال است که برنامه ریزی محتوای مجله را برای سال ۲۰۱۶ آغاز می کنیم.

فهرست ویژگی‌های جدید به‌زودی به‌عنوان بخشی از بسته رسانه‌ای به‌روز شده ما در دسترس خواهد بود، بنابراین به‌صورت آنلاین به دنبال آن باشید یا اگر می‌خواهید یک نسخه مستقیم برای شما ارسال کنیم، با ما تماس بگیرید.

آخرین شماره شامل مکمل نمایه های تامین کننده مورد انتظار ما است. که به عنوان یک سرویس اضافی برای خوانندگان ما منتشر شده است، اطلاعات دقیقی در مورد مجموعه ای از تامین کنندگان پیشرو خواهید یافت که همه چیز از مواد تشکیل دهنده گرفته تا تجهیزات پردازش و بسته بندی را ارائه می دهند.

در کنار ویژگی‌های معمولی خود، ما دوست داریم موضوعات موضوعی را که برای مخاطبان ما مرتبط است بررسی کنیم، و با در نظر گرفتن این موضوع، مروری دقیق از مورد علامت تجاری KitKat برای شما ارائه می‌کنیم. این شامل تاریخچه پرونده، نحوه تصمیم گیری در مورد آن، دلایل خط مشی زیربنای رژیم علامت تجاری و پیامدهای این تصمیم برای سایر تولید کنندگان شیرینی است.

همچنین در این شماره به روز رسانی منظم ما در مورد جدیدترین تغییرات در مقررات اتحادیه اروپا است. در ادامه نگاهی به تحولات بسته بندی چاپی بر اساس تقاضا و مقاله ای در مورد چالش های کدگذاری محصولات بسته بندی شده با جریان و نحوه غلبه بر آن ها ارائه می شود.

در نهایت، در «صفحات صورتی» ما، بخوانید که چگونه فروش شیرینی‌های اکسترود شده در چین علی‌رغم سایر مشکلات اقتصادی بالا باقی مانده است و توصیه‌هایی در مورد نحوه معرفی محصولات جدید بدون تأثیر بر فروش محصولات موجود خود بیابید.

از موضوع لذت ببرید…



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۱۴ ۱۶:۴۹:۰۸
عناوین بصورت هشتگ: #زمان #میگذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *