از جمله روندهای اصلی که با پیشروی سریع در سال ۲۰۱۸ هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد، افزایش محصولات بدون گلوتن در بخش تنقلات و نانوایی است.
در طول چند هفته گذشته، من اخباری از چندین مطالعه مهم در مورد اولویتهای صنعت دریافت کردم، و توسعه محصولاتی که به عنوان گزینهای سالمتر تلقی میشوند همچنان در دستور کار تحقیق و توسعه قرار دارند.
همانطور که اخیراً در بخش تولید شیرینیپزی پوشش دادهایم، تحقیقات Mintel نشان داده است که در حال حاضر از هر ده نفر یک نفر از گلوتن اجتناب میکند، که اگر گندم را نیز در نظر بگیرید به رقم ۱۵ درصد میرسد، به این معنی که بازار هدف فزایندهای برای محصولات پخته شده و تنقلات وجود دارد که این مورد را برآورده میکنند. افزایش تقاضا
نظرسنجی دیگری از تجارت مواد اولیه DuPont Nutrition به این روند اضافه کرده است. یافته های آن نتیجه می گیرد که تولیدکنندگان نانوایی زمینه زیادی برای افزایش دامنه محصولات خود دارند.
اما شاید کلید موفقیت چنین محصولاتی در میزان تطابق آنها با محدوده های استاندارد نهفته است – که معمولاً برای بسیاری از شرکت ها در نحوه حفظ طعم مشابه و در عین حال افزایش ارزش غذایی محصولات چالشی است.
به نظر میرسد که شرکتهایی مانند DuPont به سختی روی چنین موضوعاتی کار میکنند، و همانطور که رویدادهایی مانند Sudback سال گذشته در آلمان نشان داد، علاقه مصرفکنندگان به گزینههای نوآورانه میانوعدههای بهداشتی بسیار دور از ذهن است.
با وجود تعدادی از محصولات کلیدی که انتظار می رود در این بخش رو به رشد عرضه شوند، امسال احتمالاً برای تثبیت حضور بیشتر برندها در این بازار به سرعت در حال توسعه تعیین کننده خواهد بود.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۸-۲۸ ۱۵:۰۸:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #روند #بدون #گلوتن #ادامه #دارد