اتوماسیون، برچسب تمیز و بسته بندی محافظ تنها برخی از روندهای کلیدی هستند که در تولید گلفود که این هفته در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود، مورد بحث قرار می گیرند.
پس از بازدید از نمایشگاه برای اولین بار در سال گذشته، جالب است ببینید که چه چیزی از نظر خود نمایشگاه و بازار به طور کلی تغییر کرده است. به نظر می رسد بازخورد غرفه داران متفاوت است، برخی از آنها انتظار بازدیدکنندگان بیشتری از آنچه تاکنون داشته اند دارند، در حالی که برخی دیگر تحت تأثیر کیفیت سرنخ هایی هستند که داشته اند. مانند هر نمایشگاه دیگری، بخش زیادی از آن به جایی که در طبقه نمایشگاه قرار دارید بستگی دارد.
شرکت های مواد تشکیل دهنده مشتاق صحبت در مورد برچسب تمیز و مواد طبیعی بوده اند. Mane با ارائه شکلاتهای تمشک و لانه زنبوری خود، در مورد چگونگی بهینهسازی طعمهای این شرکت برای مطابقت با روند برچسب تمیز صحبت کرده است. در همین حال، Tate & Lyle دسرهای کمکالری خود را به نمایش گذاشته است. نمونههای اولیه با در نظر گرفتن این موضوع توسعه یافتهاند، اگرچه آنها غنیسازی فیبر و کاهش چربی و همچنین بهینهسازی هزینه، افزایش عمر مفید و برچسبزنی تمیزتر را برجسته میکنند. به گفته سخنگوی Tate & Lyle، که همچنین فاش کرد که شرکتها اکنون در حال انجام اقداماتی هستند و میخواهند برای این امر آماده باشند، آگاهی در مورد کاهش قند و کالری بدون شک در منطقه افزایش یافته است. با این حال، او به سرعت اضافه کرد که زیاده روی هنوز مهم است. در نتیجه، شرکت ها باید همزمان با همه این روندها روبرو شوند.
بوهلر از این نمایشگاه برای راه اندازی پولیش پالس پالشین خود برای صیقل دادن دانه ها و حبوبات استفاده می کند. بر اساس روش دانه به دانه، این شرکت ادعا می کند که این دستگاه که دارای طراحی بهداشتی است، جلا دهنده یکنواخت – سبک، مات و براق است.
سایر شرکت ها بر نیاز به راه حل های کلید در دست کامل، بسته بندی های قابل بازیافت و نیاز به خودکارسازی بیشتر و بسته بندی های محافظ تمرکز می کنند. همانطور که مارکوس راستلر، مدیر عامل شرکت Theegarten-Pactec، فاش کرد، “در نهایت همه چیز به کارایی مربوط می شود.”
بررسی کامل نمایش در شماره دسامبر ۲۰۱۷/ژانویه ۲۰۱۸ ما ارائه خواهد شد، اما در این فاصله لطفاً @laserstudio_ir را برای بهروزرسانی روزانه رویداد در توییتر دنبال کنید.
تا دفعه بعد.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۱۷ ۱۴:۰۴:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #روندهای #صنعت #در #Gulfood