۱۲ آگوست ۲۰۱۱ – سهم بازار نستله از ۱۵.۵ درصد YTD در سال ۲۰۱۰ به ۱۶.۵ درصد برای مدت مشابه سال جاری (اواسط ژوئن) رسیده است. دلیل چنین رشدی به سرمایه گذاری شرکت در نوآوری های محصول نسبت داده می شود.
پل گریموود، رئیس و مدیر اجرایی نستله بریتانیا و ایرلند، میگوید: «شش ماه اول سال ۲۰۱۱ همانطور که انتظار داشتیم چالش برانگیز بود، زیرا بودجههای خانوار در سراسر کشور همچنان تحت فشار قرار میگیرد. با این حال، ما از پیشرفتی که به دست آوردهایم خرسندیم، زیرا همچنان به رشد سهم بازار در تقریباً همه دستههایی که در آنها فعالیت میکنیم، ادامه میدهیم. تمرکز ما بر ایجاد نوآوری همچنان نتیجه میدهد.»
بازیگران قوی عبارتند از Aero، Rowntrees، Milkybar و Rolo که در آنها نوآوری های محصول معرفی شده است. امسال، Aero سه محصول جدید (Aero Biscuit، Aero Caramel و Aero Orange) را روانه بازار کرده است و Rowntrees طیف جدیدی از جمله پاستیل ترش، ژله Very Berry و Jelly Aliens دارد. کیسه های اشتراکی جدید Milkybar و Rolo به برندها کمک کرده اند تا به ترتیب ۱۳% و ۲۴% رشد YTD داشته باشند.
کرافت یکی دیگر از شرکت های چندملیتی است که در نتایج سه ماهه دوم خود رشدی را گزارش کرده است و این شرکت تصاحب Cadbury را به درآمد شکلات نسبت می دهد که ۹ درصد افزایش یافته است.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۳۰ ۰۹:۰۱:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #رشد #قنادی