۲۱ ژوئیه ۲۰۱۱ – جمعیت بالا و افزایش درآمد قابل تصرف در آسیا و آمریکای جنوبی باعث شده است که تولید کنندگان شیرینی سازی به دنبال افزایش حضور خود در اقتصادهای در حال رشد سریع در حال رشد باشند، در تلاش برای جبران کندی تقاضا در بازارهای توسعه یافته، همانطور که قنادی ها نشان می دهند. به عنوان Thorntons، مجبور به بستن فروشگاه های خود شدند.

اخیراً، نستله ۱.۲ میلیارد یورو برای اکثریت سهام شرکت پیشرو در صنعت شیرینی سازی چینی هسو فو چی هزینه کرده است و بری کالباوت قرارداد بلندمدت برون سپاری با Chocolates Turin، یک گروه پیشرو مکزیکی، امضا کرده است.

فریدبرت کلفنز، رئیس فناوری بسته بندی بوش و سولانژ ایزیدورو، نایب رئیس Abicab (انجمن برزیلی تولیدکنندگان شکلات، کاکائو، بادام زمینی، آب نبات و محصولات جانبی) نیز بر اهمیت بازارهای در حال ظهور تاکید کرده اند. کلفنز می‌گوید: «بوش در گسترش چندین مکان خود، به ویژه در چین و هند، سرمایه‌گذاری کرده است. ایسیدورو می گوید: «تولید و مصرف شیرینی در برزیل در سال ۲۰۱۰ افزایش یافته است و پیش بینی می شود در طول سال ۲۰۱۱ رشد کند.» (به صفحه ۴۲ مراجعه کنید).

در گزارش اخیر Euromonitor International آمده است که رشد قنادی در هند نیز در حال تجربه است.

تولیدکنندگان شیرینی به احتمال زیاد به سرمایه گذاری در بازارهای نوظهور در آینده قابل پیش بینی ادامه خواهند داد، چه از طریق سرمایه گذاری های جدید و چه از طریق خرید. با افزایش مداوم مواد اولیه و هزینه های حمل و نقل، ممکن است عاقلانه باشد که تولیدکنندگان قبل از انتخاب مکان، منشا مواد اولیه خود را در نظر بگیرند.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۳:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #رشد #بازارهای #نوظهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *