۳ مه ۲۰۱۲ – به نظر می رسد همه قنادی ها به آسیا می روند تا از بازار پررونق شیرینی جات استفاده کنند، به خصوص زمانی که به نظر می رسد صنعت در اتحادیه اروپا راکد است.

در ماه گذشته شاهد انتشار نتایج سه ماهه اول نستله بودیم. این شرکت رشد ۷.۲ درصدی را جشن گرفت که بیشتر آن به رشد در آمریکای لاتین و آسیا نسبت داده شد. برند کیت کت در ژاپن عملکرد خوبی داشت و خرید شرکت شیرینی پزی چینی Hsu Fu Chi نیز به رشد کمک کرد.

همچنین، DKSH، یک گروه خدمات توسعه بازار، یک مرکز نوآوری شیرینی و نانوایی جدید در تایوان افتتاح کرده است. تاسیسات جدید در تایپه به DKSH اجازه می‌دهد تا حتی نزدیک‌تر با شرکای کلیدی در تایوان همکاری کند تا روند بازار را پیش‌بینی کند و راه‌حل‌های مشخصی را برای مشتریان شیرینی‌پزی و نانوایی ارائه دهد.

و اخیراً کارخانه شکلات‌سازی کوه راکی ​​اعلام کرده است که قصد دارد ۱۰۰ فروشگاه در سراسر ژاپن باز کند.

کدام شرکت ها در جایگاه بعدی قرار خواهند گرفت؟ حرکت به آسیا احتمالاً منجر به عرضه محصولات جدیدی می شود که با استفاده از مواد اولیه محلی برای بازار محلی جذاب است.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۷ ۲۰:۴۹:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #راه #آسیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *