از این واقعیت که خرده‌فروشی اینترنتی در تعدادی از بخش‌های بازار مواد غذایی، از جمله قنادی‌ها، رشد قابل‌توجهی در سه ماهه مالی گذشته داشته است، دوری نمی‌کند.

واضح است که همه گیری ویروس کرونا نقش مهمی در این امر ایفا کرده است، اما حداقل برای برخی از تحلیلگران، این روند تنها روندی را تسریع کرده است که در حال تبدیل شدن به یک الگوی قوی تر از رفتار خرید مصرف کننده است.

همانطور که این هفته را پوشش دادیم، نظرسنجی اخیر گلوبال دیتا پیش‌بینی می‌کرد که خرده‌فروشی آنلاین در شش ماه آینده حتی بیشتر از این افزایش یابد و در بحبوحه شرایط تجاری چالش برانگیز، در مجموع ۲۵ درصد افزایش یابد.

با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاه‌های خیابانی و متخصص در ماه‌های گذشته به دلیل کووید-۱۹ مجبور به تعطیلی شده‌اند، جای تعجب نیست که کسانی که در فعالیت‌های آنلاین خود باهوش بوده‌اند در سالم‌ترین حالت در آن سوی همه‌گیری ظاهر شوند. – هر زمان که باید اتفاق بیفتد. تا آنجا که به بریتانیا مربوط می شود، اکثر فروشگاه ها از اواسط ژوئن باز خواهند بود، که مطمئناً برای بسیاری از خرده فروشان محاصره شده که در دهه گذشته با اثرات ریاضت اقتصادی دست و پنجه نرم کرده اند، رونق خواهد داشت.

این موضوع متأسفانه توسط تحقیقات فدراسیون غذا و نوشیدنی تأکید شد، که اشاره کرد که فروش صادرات در سراسر این بخش به میزان نگران کننده ۷۰۰ میلیون پوند در سه ماهه کاهش یافته است، که طبق همه حساب ها بر تصمیم دولت بریتانیا برای تسریع در بازگشایی تأثیر گذاشته است. بسیاری از فروشگاه‌ها در این ماه، زیرا اقتصاد زیر بار چنین ضررهایی به کمانش ادامه می‌دهد.

یکی دیگر از یافته‌های کلیدی سازمان تجارت شیرینی‌سازی آلمان، BDSI، نشان می‌دهد که بازار در طول همه‌گیری همه‌گیر دچار مشکل شده است، زیرا بسیاری از فروشگاه‌ها بسته شده‌اند – که به نوبه خود فضایی را برای کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت باز گذاشته است تا از این موقعیت استفاده کنند.

مطمئناً این موضوع در ایالات متحده ثابت شده است، زیرا انجمن صنایع شکلات خوب یک پلت فرم تجارت اینترنتی جدید را برای شکلات‌سازان صنعتگر در منطقه و فراتر از آن باز کرد. ظهور آن مسیر ارزشمندی را برای بازار برای شرکت‌های نوظهور و تثبیت شده ارائه می‌کند که مشتاق نشان دادن این هستند که شکلات با کیفیت از بازار صنعتگران می‌تواند راه خود را به عرصه‌های معمولی خرده‌فروشی باز کند.

با این حال، با پایین بودن اعتماد مصرف‌کننده در میان فشارهای عمده بر اقتصادهای جهانی، درآمد قابل تصرف برای اقلام لوکس مانند شیرینی‌های ممتاز ممکن است به این معنی باشد که فروش شیرینی‌پزی برای مدت قابل توجهی هم از نظر فروشگاه‌های فیزیکی و هم از نظر همتایان آنلاین آنها تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

اثرات واقعی ویروس کرونا تا مدتی اندازه گیری نخواهد شد، اما با توجه به اقدامات محرک اقتصادی اعمال شده توسط دولت ها از جمله ایالات متحده (در مجموع چند تریلیون دلار)، با قضاوت بسیاری از ناظران مالی، بازگشت سریع آن در کار نیست. . بنابراین راه‌حل‌های خلاقانه‌تری از صنعت طی ماه‌های آینده مورد نیاز خواهد بود تا بدترین وضعیت این همه‌گیری جهانی همیشه در حال تکامل را طی کنیم.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی @laserstudio_ir





برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۴ ۱۴:۱۴:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #خرده #فروشان #اینترنتی #باهوش #رشد #فروش #آنلاین #را #در #شرایط #همه #گیر #بازار #نشان #می #دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *