۱۸ مه ۲۰۱۱ – Interpack، همانطور که انتظار می رفت، با حضور تقریبا ۲۷۰۰ غرفه دار از حدود ۶۰ کشور، رویداد بزرگی بود. این رویداد ۱۷۴۰۰۰ متر مربع فضا را پوشش داد، اگرچه خوشبختانه من مجبور نبودم در تمام ۱۹ سالن قدم بزنم، اکثر غرفه داران مربوط به بازارهای شیرینی و نانوایی در سالن های ۱-۴ قرار دارند.
مهمترین موضوعاتی که غرفه داران بر آن تمرکز داشتند فرآیندهای ایمن و بهداشتی بود. خواسته های مصرف کننده و البته پایداری.
اهمیت ایمنی و بهداشت همواره مورد توجه تولیدکنندگان بوده است تا اطمینان حاصل شود که سلامت مصرف کننده به هیچ وجه به خطر نمی افتد. اینترپک راه حل های متنوعی را در زمینه طراحی بهداشتی و فرآیندهای تمیز کردن بهینه ارائه می دهد.
تقاضای مصرف کنندگان در مورد بسته بندی شیرینی ها در معرض تغییرات اجتماعی و تغییر رفتار مصرف کننده است. سبک زندگی مصرف کننده شلوغ تر شده است و از این رو محبوبیت خوردن محصولات میان وعده در حال حرکت افزایش یافته است. همچنین جمعیت در حال پیر شدن است. سالمندان ممکن است در خواندن برچسب های کوچک مشکل داشته باشند یا باز کردن بسته بندی خاص برایشان سخت تر باشد. غرفه داران در Interpack با به نمایش گذاشتن ماشین آلات و امکانات جدید و نوآورانه مورد نیاز، به این روندهای اجتماعی-اقتصادی پرداختند.
پایداری موضوع نسبتا جدیدی است که تولیدکنندگان باید در نظر بگیرند و بسیاری از غرفهداران فرآیندهای کارآمدتر انرژی و راهحلهای بستهبندی سادهتری را به نمایش میگذارند که از مواد کمتری استفاده میکنند.
مطالب مرتبط
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۱۵:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #خانه #از #Interpack