خرد متعارف در مورد استراتژی بازاریابی حکم می کند که توجه تا حد زیادی معطوف به تشویق مصرف کنندگان به خواسته های بیشتر یا تعامل بیشتر با یک محصول یا برند خاص است، با این حال در این روزهای عجیبی که در آن زندگی می کنیم، این قوانین اکنون در حال شکستن هستند.

اگرچه Cadbury ممکن است اولین کسی نباشد که این کار را انجام می‌دهد، شرکت شیرینی‌سازی گامی جسورانه برداشته است و می‌گوید «شیر لبنی ما را برای غذای بعدی خود نخرید»، زیرا ما ترجیح می‌دهیم از شکلات‌های مستقل در این زمان‌های همه‌گیر حمایت کنید.

در ارتباط با این، این کسب و کار از شش کسب و کار مستقل شکلات و کاکائو در بریتانیا با آخرین کمپین تلویزیونی خود حمایت می کند تا متوجه شود که چقدر شرایط سخت برای بسیاری از شرکت ها در این بخش وجود دارد.

بر اساس تحقیقات صنعت در پاییز گذشته – در مجموع دو پنجم خرده فروشان کوچک به طور کلی یا مجبور به تعطیلی شدند، یا با تهدیدهای فوری برای بقای آینده خود تهدید شدند، این تاثیر وحشیانه بحران کرونا بوده است.

این الگویی است که به طور قطع در بسیاری از بازارهای جهانی رخ داده است، به طوری که شرکت های کوچک و متوسط ​​به وضوح کمترین تجهیز را برای مقابله با شرایط قرنطینه دارند، که به طور قابل توجهی در سراسر جهان متفاوت است.

بریتانیا به نوبه خود، در بحبوحه سه تعطیلی عمده خرده فروشی، که به دلیل یکی از بالاترین سطوح مرگ و میر در جهان (بیش از ۱۲۷۰۰۰) ضروری بوده است، بدتر از بسیاری از دیگر کشورها عمل کرده است. اکنون خوشبختانه به نظر می رسد که این آمار تلخ را متوقف کرده است.

در حالی که چند روز گذشته برخی از اقتصاددانان ارشد را پیشنهاد داده است که تا آنجا که به بریتانیا مربوط می شود، ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۱ شاهد بازگشت به یک اقتصاد در سطوح پیش از همه گیری باشیم، اما هنوز چیزهای زیادی باقی مانده است.

در مورد کسب‌وکارها در بخش ما، آنها در طول همه‌گیری به کار خود ادامه داده‌اند و بسیاری علاقه‌مند به خرده‌فروشی آنلاین خود را افزایش داده‌اند، که تا حدی کاهش دسترسی به فروشگاه‌های فیزیکی را جبران کرده است.

اما با توجه به اینکه بسیاری از آنها بیش از یک سال هزینه‌های عمده‌ای را متحمل شده‌اند که با از دست دادن ساعات معاملاتی مرتبط است، ابتکاراتی مانند طرح‌هایی که توسط Cadbury راه‌اندازی شده‌اند تنها می‌توانند چیز خوبی برای یادآوری به مردم باشند که در واقع ما شرکت‌های با استعداد شگفت‌انگیزی داریم که تولید می‌کنند. محصولات غذایی و نوشیدنی عالی که قنادی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از قابل توجه ترین نظرات در مورد پوشش ما از این داستان غیرمعمول، پاسخی را برانگیخت که آیا Cadbury، و همچنین حمایت از یک گروه منتخب متشکل از شش فروشگاه مستقل، به سادگی فهرستی از تمام مشاغل دیگر در بریتانیا دارد تا تبلیغات بسیار مورد نیاز را به آنها ارائه دهد. کشور تلاش می کند دوباره روی پای خود بایستد.

این چیزی است که مطمئناً مورد استقبال بسیاری قرار خواهد گرفت، و جالب است که ببینیم آیا دیگر شرکت‌های بزرگ شیرینی‌سازی از Cadbury پیروی می‌کنند یا خیر، و به یاد داشته باشند که اگرچه ممکن است این روزها یک شرکت بزرگ باشد، اما Cadbury به عنوان یک شرکت فروتن شروع به کار کرد یا خیر. تک فروشگاه در بیرمنگام. تنها با حمایت از چنین سرمایه گذاری هایی است که بخش ما در آینده پس از همه گیری رونق خواهد گرفت.

نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir

برای اطلاعات اشتراک ایمیل: (ایمیل محافظت شده)




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۰۸ ۱۶:۵۵:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #حرکت #Cadbury #مبنی #بر #حمایت #از #شکلاتها #حیاتی #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *