ارسال این هفته قنادی از طرف خودم کوتاه، اما امیدوارم شیرین باشد، و مهلت تولید برای مجله بعدی ما در پیش است.

منصفانه است که بگوییم عنوان ما به دلیل حمایت ترکیبی از صنعت شیرینی پزی، خوانندگان ما و چهره های برجسته ای که مایل به همکاری با انتشارات ما هستند، رونق می گیرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، تبریک ویژه به عضو هیئت تحریریه ما، اندی باکسندیل، با آخرین کمیسیون او در توسعه طیف جدیدی از فاج در عربستان سعودی است.

در طول سال‌ها، او طیف گسترده‌ای از نقش‌های مشاوره را برای شرکت‌های شیرینی‌سازی پیشرو در بریتانیا به عهده گرفته است، اما این یکی از غیرمعمول‌ترین پروژه‌های او تا به امروز است.

این سرمایه‌گذاری یادآور واضحی است که شیرینی‌پزی بریتانیایی جذابیت جهانی دارد و برخی از محبوب‌ترین برندهای آن در سراسر جهان ظاهر می‌شوند.

در مورد عربستان سعودی، گرمای شدید یک مانع آشکار برای بسیاری از شکلات شیرینی‌پزی سنتی است. با این حال، فاج تنها یکی از انواعی است که به نظر می رسد در آنجا به خوبی ترجمه می شود.

یکی دیگر از نمونه‌های اخیر برندهای کلاسیک بریتانیایی که در بازارهای دیگر خوب عمل می‌کنند، کیت‌کت است که در اوایل سال جاری (از طریق سازنده‌هایش نستله) با تجارت شکلات سوئیسی Barry Callebaut شریک شد. نتایج نشان داد که مصرف کنندگان ژاپنی با اولین تجربه دسته جدید شکلات یاقوتی مواجه شدند.

این راه‌اندازی شواهد دیگری بود که نشان می‌دهد در هر کجای دنیا که باشید، چیزهایی وجود دارد که ما در آنها مشترک هستیم، و عشق به شیرینی‌پزی به وضوح یکی از این موارد است.

– لطفا در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی در @laserstudio_ir



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۱۷ ۱۳:۳۴:۰۴
عناوین بصورت هشتگ: #جذابیت #جهانی #قنادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *