در حالی که کمتر از چند هفته به هالووین باقی مانده است، نشانه ها برای بخش شیرینی پزی در مورد فروش شیرینی و تنقلات قوی به نظر می رسد.
واضح است که ایالات متحده همچنان در این بخش پیشتاز است و همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم، امسال، کل هزینه های ایالات متحده برای همه چیزهای مربوط به فصل شبح وار به بالای ۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید، با خوراکی ها بخش سالم آن رقم
از آنجایی که آمریکا پیشتاز است، اروپا اغلب کمی عقب تر است، و به نظر می رسد که شور و شوق زیادی برای جشن ها به ویژه در بریتانیا وجود دارد، که این فصل را با شور و شوق زیادی پذیرفته است.
با توجه به اینکه تولید شیرینیهایی با مضمون هالووین به وضوح تجارت بزرگی است، شاید غیرقابل درک باشد که خودیهای صنعت امیدوار باشند که جشنهای امسال با توجه به تأثیری که بر صنعت در دو سال گذشته داشته است، رویدادهایی در مقیاس کامل باشد.
واضح است که تا پایان این ماه برای تاریخ رسمی هالووین، بیماری همه گیر همچنان با ما خواهد بود، اما به نظر می رسد مطالعات در ایالات متحده نشان داده است که اکثریت قریب به اتفاق خانواده ها در حال آماده شدن برای برگزاری مهمانی های خود هستند، حتی اگر هنوز مجبور باشند. نسبت به ترفندهای سنتی یا رفتار با رویدادهایی که معمولاً جوامع گستردهتری را درگیر میکنند، آنها را محدودتر نگه دارید.
در حالی که ممکن است در مورد برخی از سال های هالووین قبل از همه گیری سطح بالایی از هیاهو وجود نداشته باشد، سازندگان بزرگ از جمله Ferrero، Mars Wrigley و Hershey همگی برای ارتقای محدوده های مربوطه خود برای این فصل سرمایه گذاری کرده اند، بنابراین احتمالاً یک رویداد به یاد ماندنی دیگر در این فصل ثابت شود. با وجود زمان های چالش برانگیزی که هنوز در آن زندگی می کنیم.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۸ ۱۸:۱۱:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #تولیدکنندگان #لحن #ترسناکی #را #برای #جشن #های #جهانی #هالووین #تنظیم #می #کنند