این هفته، برند شکلات Thorntons متعلق به Ferrero صد و پنجمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد.
از افتتاح اولین فروشگاه خود در شفیلد، انگلستان، در سال ۱۹۱۱، این نام تجاری مطمئناً در طول سال ها توسعه یافته و گسترش یافته است. این برند اولین کارخانه خود را در دربی شایر در سال ۱۹۴۸ به دست آورد و در سال ۱۹۵۴، محدوده کانتیننتال آن ایجاد شد. حتی اولین بیلبورد خوراکی جهان را در سال ۲۰۰۷ ایجاد کرد که ۳۹۰ کیلوگرم وزن داشت و در عرض سه ساعت مصرف شد.
و ماه گذشته، Ferrero فاش کرد که ۴.۹ میلیون پوند در هزینه های رسانه ای برای ترویج راه اندازی مجدد برند Thorntons سرمایه گذاری خواهد کرد. به عنوان بخشی از این کمپین، اولین تبلیغ تلویزیونی این برند در هفت سال گذشته در ماه نوامبر اکران خواهد شد.
در مورد شکلات، دیروز در کنفرانس چشم انداز بازار کاکائو سازمان بین المللی کاکائو در لندن شرکت کردم. نمایندگانی از صنعت کاکائو و شکلات، دولت و بخش مالی گرد هم آمدند تا در مورد چشم انداز عرضه و تقاضای کاکائو گفتگو کنند. الزامات صنعت برای کیفیت و فشار فزاینده مقررات؛ بازار محصولات نیمه تمام کاکائو و دستور رشد در شیرینی های شکلاتی.
در حالی که کارشناسان پیشنهاد کردند هر دو آفریقا و آمریکای لاتین می توانند از نظر روش های تولید و ابتکارات کشاورزان از یکدیگر بیاموزند، موضوع اصلی مقررات و فقدان مقررات هماهنگ هنوز یک چالش باقی مانده است.
پوشش این رویداد در شماره نوامبر ما ارائه خواهد شد. اگر چیزی وجود دارد که مایلید برای مجله در نظر بگیریم، لطفاً با ما تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده).
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۱۴ ۱۶:۲۱:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #تولدت #مبارک #تورنتون