برای هر کسی که در بخش شیرینی‌سازی کار می‌کند جالب و مرتبط است که حداقل برخی از آنچه در بازارهای مختلف شیرینی در حال وقوع است بداند و درک کند.

ما مرتباً در مجله نگاه عمیق‌تری به آنچه در نقاط مختلف جهان می‌افتد می‌اندازیم، بنابراین در اینجا خلاصه‌ای از تجزیه و تحلیل بازار در جمهوری چک توسط Leatherhead Food Research ارائه شده است که در شماره آینده منتشر خواهد شد. .

این تجزیه و تحلیل نشان داد که علاوه بر تأثیرات رکود اقتصادی جهانی، فروش شیرینی در جمهوری چک اکنون در حال بهبود است. سطوح مصرف خانوارها و مخارج مواد غذایی بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ به شدت کاهش یافت، اگرچه وضعیت اکنون بسیار مثبت‌تر به نظر می‌رسد، با افزایش هزینه‌های مصرف‌کننده و سطوح سرمایه‌گذاری، و پیش‌بینی رشد اقتصادی بیشتر برای سال‌های آینده.

شیرینی‌پزی همچنان در میان بخش‌های بزرگی از مردم محبوبیت دارد، زیرا رشد آن به دلیل پایان ممتاز بازار است و تولیدکننده عمده شکلات و شیرینی‌سازی شکر است، اگرچه مقادیر زیادی عمدتاً به سایر نقاط اروپا صادر می‌شود. این کشور همچنین به عنوان واردکننده اصلی بسیاری از انواع شیرینی جات است.

به طور کلی، بازار شکلات چک تحت سلطه شکلات‌های تخته‌ای و خطوط شماری است که مجموعاً تا ۴۰ درصد از کل فروش را تشکیل می‌دهند. در بازار شیرینی‌های قندی، شیرینی‌های آب‌پز، تافی و کارامل ۴۰ درصد از حجم فروش را تشکیل می‌دهند، در حالی که آدامس و ژله ۳۵ درصد بیشتر از شیرینی‌های جویدنی (۱۵ درصد) از حجم فروش را تشکیل می‌دهند.

گزارش کاملی از بازار قنادی در جمهوری چک را در شماره آینده تولید قنادی بیابید.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۸ ۱۵:۲۰:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #تمرکز #بر #جمهوری #چک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *