به گفته گروه تحقیقاتی Globaldata، مصرف کنندگان در منطقه آسیا و اقیانوسیه به طور فزاینده ای به دنبال گزینه های سالم تری به عنوان بخشی از رفتار معمول خود در میان وعده هستند.

با توجه به اینکه آگاهی در سراسر جهان در مورد بهبود سلامت از طریق کاهش قند و مصرف کالری، چیزی است که در بسیاری از فرهنگ‌ها عامل افزایشی است، شاید نتایج این مطالعه جدید چندان شگفت‌انگیز نباشد.

مطمئناً تصادفی نیست که تا آنجا که به آسیا مربوط می شود، تعدادی از محصولات جدید راهی بازار شده اند که به ویژه نگرانی های مصرف کنندگان را در مورد کاهش محتوای قند برطرف کرده اند.

این الگویی است که در سرتاسر جهان رواج یافته است، با تولیدکنندگانی از جمله Mars، Nestle و Mondelez International همگی فریاد می‌زنند تا نسخه‌های جایگزینی از قنادی‌های «استاندارد» موجود را ارائه دهند که طعم یکسان یا مشابه را وعده می‌دهند، در عین حال شکر کاهش‌یافته را ارائه می‌دهند.

این که آیا عموم به چنین گزینه‌هایی به شکلی جدی برخورد می‌کنند، تنها زمان مشخص خواهد کرد، اما این واقعیت که اکنون زمان زیادی برای تحقیق و توسعه برای تلاش‌های اصلاحی در نظر گرفته شده است به این معنی است که پس از شروع نسبتاً آهسته، شرکت‌های شیرینی‌پزی در حال برداشتن گام‌هایی برای پاسخگویی سریع هستند. -تغییر بازارها در سراسر جهان

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۸-۲۸ ۱۴:۱۰:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #تغییر #ذائقه #جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *