ردیابی آنچه در بازار می گذرد در هر منطقه ای از بخش شیرینی پزی که در آن کار می کنید مفید است. با در نظر گرفتن این موضوع، Innova Market Insights 10 روند برتر در شیرینی ها – شکلات و شیرینی – و تنقلات را برجسته کرده است.

۱۰ روند اصلی که شناسایی کرده است عبارتند از: رشد ارگانیک برای برچسب شفاف. رایگان از برای همه؛ اثر انعطاف‌پذیری؛ پردازش به روش طبیعی؛ چراغ سبز برای سبزیجات؛ ایجاد یک پیوند “واقعی”؛ بازیکنان کوچک ایده های بزرگ; فراتر از ورزشکار؛ افراط alibi; و میل به تجربه های جدید است.

به گفته Innova، در سراسر عرضه‌های غذا و نوشیدنی که دنبال می‌شوند، ادعاهای برچسب تمیز هر سال بیشتر دیده می‌شود. به ویژه ادعاهای ارگانیک و بدون GMO شاهد رشد در سال ۲۰۱۵ بود.

کلیدهای شیرینی ها عبارتند از: رشد ارگانیک برای برچسب شفاف – ۲۳ درصد از محصولات شیرینی پزی دارای کنسانتره/عصاره میوه یا سبزیجات در لیست مواد تشکیل دهنده خود هستند. رایگان از همه – بیش از ۱۲۴ درصد افزایش در عرضه شکلات با ادعای “بدون لبنیات” در ۲۰۱۴-۲۰۱۵ در اروپا وجود داشت. افراط و تفریط – ۷۹ درصد از آدامس‌های عرضه شده دارای ادعای «بدون قند» در اروپا در سال ۲۰۱۵ بودند.

بدون ادعا، از جمله بدون گلوتن و بدون لبنیات، به طور فزاینده‌ای دیده می‌شود: برندهای بیشتر و بیشتری چنین ادعاهایی را به بسته‌بندی‌های خود اضافه می‌کنند و خرده‌فروشان خود را بدون خطوط برند معرفی می‌کنند. این روند همچنین فرصتی برای معرفی مواد جایگزین فراهم می کند.

گرایش به افراط به محصولاتی اشاره دارد که بدون شکر شیرین می شوند: بدون شکر بیشترین ادعایی بود که در عرضه محصولات آدامس در سال ۲۰۱۵ مشاهده شد. در واقع، ۷۹ درصد از آدامس های عرضه شده در اروپا در سال ۲۰۱۵ دارای ادعای بدون شکر بودند.

روند سلیقه برای تجربیات جدید، افزایش استفاده از نارگیل در شکلات را مشخص می کند. بیش از ۲۱ درصد افزایش در عرضه شکلات با طعم نارگیل در سال ۲۰۱۵ مشاهده شد.

افزایش در تعداد انواع تنقلات سبزیجات نیز مشاهده شده است.

در نهایت، اتصال کشاورز به مصرف کننده نهایی چیزی است که تعداد فزاینده ای از برندها روی آن تمرکز کرده اند. به عنوان مثال، در بریتانیا، چندین کشاورز سیب زمینی شروع به تولید چیپس کرده اند. مزرعه کمانچه داران چنین تولید کننده سیب زمینی است. جدا از رویکرد شخصی برندها، از جمله عکس خانواده در وب سایت، هر محصول دارای طعم لنکاوی است. ساده ولی موثر.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۱۶:۴۹:۱۱
عناوین بصورت هشتگ: #ترندهای #برتر #در #شیرینی #ها #تنقلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *