با نزدیک شدن به عید پاک، دیدن طیف وسیعی از محصولات که به بازار راه پیدا کرده اند، دلگرم کننده بوده است.

همانطور که قبلاً گزارش شده است، این فصل برای تولیدکنندگان شکلات به ویژه برای بازار بریتانیا فصلی پردرآمد باقی مانده است و Ferrero آن را به عنوان اهمیت حیاتی برای درآمدهای خود ذکر کرده است.

این شرکت در زمان‌های اخیر روند نوآوری واضحی از خود نشان داده است، با برخی از اقلام جدید از جمله سنجاب شیرینی پزی در انواع فندق بسیار خوب.

علاوه بر این، این شرکت همچنین یک کمپین بازاریابی بزرگ چند میلیونی را در تلویزیون، رسانه های اجتماعی و تبلیغات سنتی در فروشگاه انجام داد تا درآمد خود را افزایش دهد.

واضح است که هر شرکتی منابع لازم برای انجام این کار را ندارد، اما با چنین مشخصات نسبتاً بالایی، درک ارتباط مستقیم بین هزینه تبلیغات آن و نتایجی که شرکت به دست می آورد آسان است.

یکی دیگر از راه‌اندازی‌های برجسته در این عید پاک، معرفی یک تخم‌مرغ شکلاتی یاقوتی برای عید پاک است، که بر اساس موفقیت اولیه باری کالباوت، پس از پیوند با کیت‌کت برای دسته شکلات‌های جدید بسیار منشور آن، ساخته شده است.

برای چیزی کاملاً متفاوت، خریداران بریتانیایی به تازگی با تخم مرغ عید پاک Cheesalicious آشنا شده اند که حاوی ۱۲۰ گرم پنیر چدار است که باعث ایجاد شور و هیجان شده و احتمالاً نظرات متفاوتی را ایجاد کرده است.

بنابراین، در مجموع، چیزی برای همه در این عید پاک وجود دارد، با مجموعه ای از طعم ها و طرح های خلاقانه که شادی فصلی را به زندگی مصرف کنندگان بازگردانده است.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۳۰ ۱۱:۵۲:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #تخممرغهای #پنیر #سنجابهای #فندقی #درجهبندی #عید #پاک #را #تشکیل #میدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *