در بحبوحه سال پرتلاطم بازارهای جهانی، Cargill این هفته اعلامیه مهمی را برای گسترش امکانات نوآوری خود در سایت کلیدی اروپایی خود در Mouscron، بلژیک (تصویر) اعلام کرد، که قرار است تأثیر قابل توجهی برای تجارت داشته باشد.

سرمایه گذاری بیش از ۲۰ میلیون یورو در کنار چندین تزریق مالی مهم دیگر از جمله پروژه جداگانه اخیر در این مکان که امکانات خود را گسترش داده و شامل خطوط تولید شکلات کاهش قند اضافی می شود، شهرت این شرکت را به ویژه در منطقه ای که داشت ارتقاء داده است. به طور سنتی با.

اما در طول دهه گذشته، این کسب و کار به طور پیوسته علاقه خود را به بخش شیرینی پزی افزایش داده است، و علاقه آن به این بخش در حالی است که سایر بازیگران اصلی در این بخش به سمت ارتقای فعالیت های بین المللی خود در زمان های اخیر حرکت کرده اند.

قابل توجه در این میان تصمیم بری کالبو برای گسترش امکانات خود در سنگاپور است که توسط این شرکت به عنوان یک منطقه قابل توجه برای گسترش بازار بالقوه شناسایی شده است. این تجارت همچنین ظرف سه سال گذشته ظرفیت تولید اختصاصی را برای طیف موفقیت آمیز شکلات یاقوتی خود توسعه داده است، زیرا به دنبال گسترش حضور “چهارمین نوع شکلات” در بازارهای جهانی است. این شرکت همچنین سرمایه گذاری زیادی در تاسیسات آکادمی شکلات جهانی خود در سراسر جهان انجام داده است که به عنوان کانون نوآوری عمل کرده است.

در همین حال، چند سال گذشته مخصوصاً برای مارس ریگلی پرمشغله بوده است، که علاوه بر سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری خود در توسعه سایت تولید یورک‌ویل چهار سال پیش، سال گذشته ۶۰ میلیون دلار بهبود در تأسیسات قنادی هال کانتی خود را اعلام کرد. کسب و کار از ثروت نسبتاً بالایی برخوردار بود.

فرارو همچنین در چند سال گذشته از نظر سرمایه گذاری در زیرساخت های خود، از جمله خرید دارایی های نستله در ایالات متحده، که منجر به تمرین های کلیدی تغییر نام تجاری و ایجاد چندین تسهیلات توزیع جدید در طول ۱۲ ماه گذشته شده است، پیشرفت های بزرگی داشته است. سهم بازار این کشور همچنان در حال رشد است.

در مجموع، علی رغم شرایط چالش برانگیز جهانی طی چند سال گذشته که امسال در بحبوحه همه گیر کروناویروس به طور قابل توجهی سرعت گرفته است، همه این بازیگران اصلی سرمایه گذاری های قابل توجهی در این بخش انجام داده اند. با این حال، همانطور که تولید شیرینی در تابستان امسال گزارش داده است، تحقیقات نشان داده است که مصرف کنندگان در سراسر جهان در واقع حجم بیشتری از شیرینی ها و میان وعده ها را در میان شیوع ویروس کرونا مصرف می کنند و نشان می دهد که غذاهای راحت و خوراکی های لوکس واقعاً جایگاهی در میان زمان های چالش برانگیز دارند.

ممکن است این زمان‌ها نامشخص باشند، اما سرمایه‌گذاری که توسط تعدادی از بزرگ‌ترین شرکت‌های این بخش نشان داده شده است، تأکید کرده است که علی‌رغم آزمایش‌هایی که در بازار وجود دارد، عزم راسخ برای ادامه وجود دارد.

نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۱۳ ۰۸:۴۳:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #تجارت #های #عمده #شیرینی #پزی #با #وجود #آزمایش #های #همه #گیر #همچنان #به #سرمایه #گذاری #های #کلیدی #خود #ادامه #می #دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *