Mondelez International اخیراً اعلام کرده است که مصرف کنندگان آمریکایی بیش از ۲۳ درصد از مصرف روزانه رسانه خود را صرف یک دستگاه تلفن همراه می کنند. با این حال، بیشتر بازاریابان کمتر از ۱ درصد از هزینه های رسانه ای خود را به موبایل اختصاص می دهند.
این نشاندهنده شکاف بزرگی در بازار است و باعث میشود که Mondelez در مورد تعامل مصرفکننده و مسیر خرید متفاوت فکر کند. این شرکت در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری ۱۰ درصد از بودجه بازاریابی جهانی خود در فعال سازی و کانال های تلفن همراه در کل سفر مصرف کننده است و قصد دارد به یکی از برترین بازاریابان موبایل در جهان تبدیل شود.
افزایش مالکیت تلفن های هوشمند و تبلت ها به این معنی است که تبلیغات موبایلی روز به روز محبوب تر می شود. در واقع، در بریتانیا، تبلیغات موبایلی در نیمه اول سال ۲۰۱۲ ۱۳۲ درصد افزایش یافته است و پیش بینی می شود تا پایان سال از ۵۰۰ میلیون پوند فراتر رود. و تحلیلگران فکر می کنند که این تنها آغاز راه است.
تولیدکنندگان شیرینی به طور فزاینده ای از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برای تبلیغ عرضه محصولات جدید استفاده می کنند. اما بهجای اینکه یک مد گذرا باشد، فکر میکنم تبلیغات موبایلی اینجا باقی میماند. تولیدکنندگان یا باید از تکنیکهای پیچیدهتری برای تبلیغات دیجیتال استفاده کنند یا در خطر عقب ماندن هستند.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۱۷:۴۵:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #تبلیغات #موبایل