البته دسته بندی شیرینی ها بسیار رقابتی است و برندهای بزرگ و کوچک برای برجسته شدن در قفسه ها با هم رقابت می کنند. مصرف کنندگان شیرینی ممکن است کمتر تحت تأثیر طراحی چشم نواز یک بسته بندی شیرینی یا میان وعده قرار بگیرند تا کسانی که کالاهایی از دسته های دیگر خریداری می کنند، اما بسته بندی محصول و طراحی آن بدون شک تفاوت ایجاد می کند.

تولیدکنندگان دائماً به دنبال راه حل های نوآورانه و چشم نواز از سوی طراحان بسته هستند و این روندی است که قرار است ادامه یابد.

گزارش اخیر TechNavio، بازار بسته بندی قنادی در ایالات متحده در سال های ۲۰۱۵-۲۰۱۹، نشان داد که از نظر درآمد، تقاضای فزاینده ای برای بسته بندی های کوچک وجود دارد. همچنین دریافت که رشد بازار تحت تأثیر افزایش تقاضا برای مواد بازیافتی و زیست تخریب پذیر برای بسته بندی است. این یافته ها در بریتانیا و همچنین در سایر بازارها مرتبط است.

بسیاری از مصرف‌کنندگان آگاهانه می‌دانند که در بسته‌ها چه چیزی را دوست دارند و مانند غذا و نوشیدنی، طعم‌ها پیچیده‌تر می‌شوند و بنابراین، به نظر می‌رسد تقاضا برای بسته‌های جذاب‌تر و تخصصی‌تر که شاید نشان‌دهنده اصالت باشد، در حال افزایش است.

برندهای دست ساز، ارگانیک و اخلاقی تولید شده می خواهند محصولاتشان فردی باشد و داستان افراد پشت محصول و ارزش های آنها را منتقل کند.

مصرف کنندگان فهیم، به ویژه برای برندهای کوچکتر که معمولاً برای رقابت در این بازار باید راه بیشتری را طی کنند، هدف خواهند بود. اینجاست که طراحی در انتقال ارزش محصول اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به نظر می رسد که صرف نظر از شلوغی بازار یا اندازه برند، همیشه در بسته بندی شیرینی جات برای خلاقیت و فردیت وجود دارد.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۱ ۲۰:۰۵:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #بسته #های #کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *