شرکت در روز نوآوری مواد غذایی در Leatherhead Food Research در ۱۲ مه، از چند جهت، به ویژه با توجه به ارتباط پایداری، چشم ها را باز کرد. طبیعتاً این اصطلاحی است که در صنعت شیرینیسازی و صنایع غذایی گستردهتر به طور مکرر درباره آن صحبت میشود و شرکتها مجبورند زمان و منابع زیادی را صرف گزارشهای پایداری کنند. با این حال، ارائه اولیه آن روز به ما نشان داد که چقدر کمی از این تلاش ها به طور موثر و درک شده توسط مصرف کنندگان اطلاع رسانی می شود.
یک مطالعه خاص با هدف بررسی نگرش مصرفکنندگان به پایداری انجام شد و بخش قابلتوجهی این کلمه را با اصطلاح سیری اشتباه گرفت و «انرژی با رهش آهسته» و «احساس سیری طولانیتر» را وقتی از آنها پرسیده شد که هنگام در نظر گرفتن اصطلاح پایداری به چه فکر میکنند، نقلقول کرد.
همچنین به ما نشان داده شد که چگونه وبسایتها و آرمهای پایداری کوکاکولا و M&S باعث میشوند که مشتریان هنگام برداشتن نام شرکتها از روی تصاویر، سر خود را خاراندن کنند. آنها حتی نمی دانستند این شرکت ها چه کسانی هستند.
بنابراین، هر چقدر هم که پایداری واضحی در بخشهای تولید و عرضه به نظر میرسد، باید هنگام انتقال این جنبههای کسبوکارمان بهتر و واضحتر عمل کنیم، که پتانسیل ایجاد تفاوت در برداشت مصرفکنندگان از شما را دارند – اگر آنها بدانند شما چه کسی هستید. هستند، یعنی.
بهترین ها،
کاترین کولر
ویرایشگر
تولید شیرینی
(ایمیل محافظت شده)
مطالب مرتبط
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۹-۰۵ ۰۲:۳۹:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #برقراری #ارتباط #پایداری #با #مشتریان