یکی از قابل توجه ترین اخبار فوری هفته گذشته، مطمئناً تایید نستله بود که تصمیم دارد استراتژی سلامت و تغذیه خود را مجددا ارزیابی کند، پس از اینکه مشخص شد دو سوم محدوده های آن سالم تلقی نمی شوند.
در حالی که این ممکن است به خودی خود دقیقاً آشکار نباشد که یک شرکت بزرگ با طیف گسترده ای از غذاهای فرآوری شده از جمله شیرینی و تنقلات ممکن است در حال تولید اقلامی باشد که در انتهای طیف مواد غذایی قرار دارند.
اما آنچه جالب است، اثر موج دار بالقوه ای است که ممکن است بر صنعت گسترده تر داشته باشد، زیرا به سمت ارائه گزینه های سالم تر در میان نگرانی های افزایش یافته مصرف کنندگان می رود.
در مورد نستله، حتی قبل از انتشار این داستان که برای اولین بار در فایننشال تایمز منتشر شد، نستله قبلاً با سرمایه گذاری هنگفت ۵.۷۵ میلیارد دلاری در ماه گذشته در شرکت Bountiful، با طیف های تغذیه ای آن، از جمله رفاه متخصص، قصد خود را در مورد این موضوع اعلام کرده بود. محدوده محصولات صمغی متمرکز
همانطور که تولید قنادی در طول این سال تا به امروز گزارش داده است، و برای مدت قابل توجهی قبل از همه گیری، محدوده گزینه های سالم تر برای مدت قابل توجهی در رادار مشاغل بوده است. این امر با تلاش صنعت برای افزایش برچسبگذاری محصولات منعکس شده است و به مصرفکنندگان تصویر واضحتری از دقیقاً آنچه در مواد غذایی آنها وجود دارد – از جمله شیرینیها – میدهد.
شاید یکی از برجستهترین شرکتهایی که در زمینههای غذایی تقویتشده از جمله تنقلات سرمایهگذاری کرده است، Mondelez International باشد، که همانطور که اخیرا گزارش شده، شرکت خود را به عنوان مرکز نوآوری نوآوری برای کسبوکارهای نوظهور که در حال توسعه در فضای غذایی سالمتر هستند توسعه داده است. .
البته در مورد این موضوع فشارهایی از سوی دولت وجود داشته است، از جمله در بریتانیا، جایی که بهداشت عمومی انگلستان به دنبال کاهش ۲۰ درصدی نرخ شکر در محدوده محصولات بود. این ابتکار داوطلبانه برای بیش از سه سال اجرا شد و نتایج آن بهویژه ضعیف بود – بهطوریکه شرکتهای شیرینیپزی به سختی چندین درصد از نظر کاهش شکر را مدیریت کردند. این امر بر این واقعیت تأکید می کند که اگر چنین طرح هایی مانند مالیات بر شکر «نوشیدنی های گازدار» اجباری نباشند، احتمالاً تحرکات زیادی در آن حوزه خاص از توسعه محصول وجود خواهد داشت.
با این حال، نستله در میان دیگران، توضیح داده است که سال ۲۰۲۱ ممکن است به خوبی منادی پیشرفتهای بیشتر در زمینه طیف محصولات سالمتر یا اصلاحات قابل توجه در خطوط موجود با پتانسیل برای فرمولبندی مجدد باشد، بنابراین باید این فضا را تماشا کرد تا ببینیم در ماههای آینده چه اتفاقی میافتد. .
نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۳۲:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #بررسی #عمده #سلامت #تغذیه #نستله #می #تواند #راه #را #برای #حرکت #های #مشابه #در #بخش #هموار #کند