حرکت تازه اعلام شده هرشی برای به دست آوردن برند شیرینی‌سازی شکری کاهش‌یافته Lily’s (در بالا) نشانگر جذابی را نشان می‌دهد که این بخش تا پایان سال به کجا می‌رود.

این بزرگترین معامله در ماه‌های اخیر در شهر در این بخش نیست که به رشد چشمگیر بخش‌های به اصطلاح «بهتر برای شما» و گزینه‌های سالم‌تر اشاره کرده است که در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا افزایشی کلیدی داشته‌اند.

همین هفته دیگر، شاهد بودیم که نستله مبلغ هنگفتی به مبلغ ۵.۷۵ میلیارد دلار را برای برندهای اصلی محصولات مبتنی بر تغذیه شرکت Bountiful، از جمله سری تنقلات، خرج کرد که نشان می‌دهد دقیقاً همان جایی که بسیاری از تولیدکنندگان اصلی اولویت‌های خود را در حال حاضر متمرکز کرده‌اند، زیرا جهان به دنبال بهبودی است. همه گیری

یکی دیگر از مشاغل بزرگ، Mondelez، اخیراً محصولات Hu را به ارزش ۳۴۰ میلیون دلار خریداری کرده است، همچنین در رده میان‌وعده‌های سالم‌تر قرار می‌گیرد، که بیشتر نشان‌دهنده جهت کلیدی سفر برای صنعت است.

واضح است که مصرف کنندگان در طول سال گذشته قرنطینه به طور فزاینده ای نسبت به سلامتی خود آگاه شده اند، اما اندکی با این روند مخالف هستند، همچنین افزایش قابل توجهی در خرید شکلات و تنقلات در سراسر جهان وجود داشته است، زیرا خریداران در بحبوحه زمان های چالش برانگیز به مارک های نوستالژیک آشنا روی می آورند.

با این حال، همانطور که برخی از ناظران اشاره کرده‌اند، با چند استثنا بسیار قابل مشاهده، گزینه‌های شکر کاهش‌یافته به‌ویژه روی زمین نازک می‌مانند، و بنابر گزارش‌ها، تولیدکنندگان تمایلی به تبلیغ بیش از حد آن‌ها در برابر میله‌های شکر کامل معمولی که در رقابت مستقیم با آن هستند، ندارند.

اینکه آیا روند کلی محصولات سالم‌تر همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر، باید دید، زیرا در حالی که به نظر می‌رسد حرکت قابل توجهی از نظر خرید و ادغام در بازار جهانی وجود دارد، طبق تحقیقات اخیر Mintel، کاهش قابل توجهی در نوآوری محصول (حداقل تا آنجا که به شیرینی شکلاتی مربوط می شود).

بنابراین، واقعاً جالب خواهد بود که ببینیم نتایج سال ۲۰۲۱ در نهایت چگونه خواهد بود که در طول سال پیش می‌رویم، در مورد اینکه آیا این دوره به عنوان دوره بهبود واقعی ثبت می‌شود یا دوره تثبیت است زیرا صنعت به دنبال بازیابی از دست رفته است. شتابی که در اوج همه گیری تجربه شد.

نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir

برای اطلاعات اشتراک ایمیل: (ایمیل محافظت شده)




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۱۴ ۱۳:۳۱:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #بازار #شیرینی #به #طور #فزاینده #ای #به #سمت #خرید #گزینه #های #سالم #تر #حرکت #می #کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *