با نزدیک شدن به کریسمس، فشار بازاریابی از سوی تولیدکنندگان کلیدی به طور قابل‌توجهی بیش از حد افزایش یافته است، زیرا مشاغل کلیدی شیرینی پزی تلاش می‌کنند تا برخی از فرصت‌های از دست رفته قابل توجه در طول همه‌گیری را جبران کنند.

واضح است، همانطور که افزایش عمده موارد کووید در اروپا در چند هفته گذشته نشان داده است، ما با موضوع کلیدی که به طور جدی بر زنجیره های تامین مواد غذایی و نوشیدنی، از جمله مواردی که شیرینی، تنقلات و تنقلات سرو می کنند، تاثیر می گذارد، دور مانده ایم. بازارهای نانوایی

علیرغم چنین چالش‌هایی، قفسه‌های خرده‌فروشی این فصل – که به‌طور غیرقابل انکاری تحت تأثیر کمبود راننده‌های تحویل قرار گرفته‌اند (بر اساس گزارش‌ها، بریتانیا با مبلغ هنگفتی از ۱۰۰۰۰۰ راننده در طول چند ماه گذشته، بدون هیچ راه حل مشخصی در چشم بود)، اکنون در حال تلاش هستند. کریسمس را بسیار در ذهن همه جای دهیم. دوره طلایی در هفته‌های منتهی به آغاز دسامبر، یک دوره بسیار مهم برای فروش تمام بخش‌های محصول باقی می‌ماند، و در نتیجه فروشگاه‌های مواد غذایی ما به‌ویژه به شکل رقابتی برای جلب توجه شما رقابت می‌کنند.

یکی از واضح‌ترین تبلیغات تلویزیونی مرتبط با شیرینی‌پزی که در هفته‌های اخیر به نمایش درآمده است، تلاش مارکس اند اسپنسر با بازیگر زن داون فرنچ در کنار بازیگر شیرین فروشگاه، پرسی پیگ، بوده است که توسط تعدادی از افراد داخلی مورد توجه قرار گرفته است. یکی از فروشگاه‌های دیگر خود، برداشتی مبتنی بر موز Aldi از داستان کلاسیک کریسمس اسکروج دارد.

برخی از کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ چندان دلگرم‌کننده نبوده‌اند، با دعوت تسکو به اسلحه مبنی بر اینکه همه ما باید همه‌گیری را نادیده بگیریم و به رویدادها ادامه دهیم، که نشان می‌دهد بابانوئل پاسپورت کووید خود را آماده می‌کند تا به او اجازه ورود به بریتانیا را بدهد، تا حدودی ناجورتر به نظر می‌رسد. و به جای تلاش برای جذب شما به فروشگاه های آن شبیه به تبلیغات است.

اما در مورد نوآوری های واقعی محصول، همانطور که از طریق وب سایت خود، و نسخه جشن آتی مجله، حداقل در سطح جهانی پوشش داده ایم، به نظر می رسد تلاشی واقعی برای حفظ علاقه مصرف کنندگان به طیف های محصول جدید وجود دارد، اگرچه یک الگوی قابل توجه وجود دارد. بسیاری از مارک‌ها همچنان به برندهای مورد علاقه خود برای فروش شکلات و شیرینی‌ها و تنقلات خود متکی هستند.

امیدواریم در ماه‌های آینده یک یا دو سورپرایز دیرهنگام وجود داشته باشد تا کمی چاشنی و علاقه اضافی به دوره کریسمس اضافه شود، که صادقانه بگویم، پس از سال آزمایشی دیگری برای بسیاری از صنایع، از جمله صنعت ما، بسیار مورد نیاز است. .

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۷ ۲۲:۲۰:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #بازاریابی #خردهفروشی #جشن #جهانی #در #سالانه #بیش #از #حد #پیش #میرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *