استراتژی های تبلیغاتی کمین یک موضوع داغ در جام جهانی بوده است، که ممکن است باعث حواس پرتی انگلیسی ها از عملکرد در زمین شود.

به‌نظر می‌رسد که نستله فراتر از لباس‌های کوچک نارنجی، با کمپین تلویزیونی Kit Kat «Cross your fingers» یک هدف تبلیغاتی مهم را به ثمر رسانده است. یک مطالعه ویدیویی برند جمهوری نشان داد که بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان از تبلیغ کیت کت به عنوان شناخته شده ترین کمپین یاد می کنند.

مارس تامین کننده رسمی تیم انگلیس است و تایید کرده است که در حال بررسی اقدام قانونی علیه نستله به دلیل نقض احتمالی قوانین حمایت مالی است (علی رغم استفاده از تاکتیک های کمین چهار سال پیش در جام جهانی آلمان).

آیا همه چیز در تبلیغات و فوتبال منصفانه است؟

کاترین کولر

تولید شیرینی

(ایمیل محافظت شده)

مطالب مرتبط



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۱۵:۱۳:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #این #یک #کمین #شکلاتی #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *