در حالی که هنوز در آگوست سالی هستیم که سال آزمایشی خاصی را به اثبات رسانده است، تولیدکنندگان قنادی در حال حاضر نگاه خود را به بازار حیاتی کریسمس دوخته اند.

شرکت‌هایی مانند Mondelez International، pladis و Ferrero به تازگی از جدیدترین محصولات خود برای فصل جشن رونمایی کرده‌اند، که نشان‌دهنده قصد آنها برای سرمایه‌گذاری عمده در توسعه محصول جدید است که سطح امیدبخشی را برای این بخش در ماه‌های آینده ارائه می‌کند.

همانطور که Ferrero به طور خاص هفته گذشته در رویداد اصلی سالانه راه اندازی خود اذعان کرد، در چند ماه گذشته آزمایش های زیادی برای این صنعت ارائه شده است، زیرا بازار شیرینی پزی مانند سایر بخش های صنعت غذا و نوشیدنی تحت تأثیر همه گیری مداوم ویروس کرونا قرار گرفته است.

با این حال، تمرکز دقیق بر حفظ روابط با مشتریان در کنار توسعه هدفمند محصول، باعث شده است که بخش شیرینی‌پزی به عنوان یکی از انعطاف‌پذیرترین بخش‌ها در کل بخش باقی بماند و مصرف‌کنندگان در میان شرایط قرنطینه بی‌سابقه به طیف وسیع‌تری از خوراکی‌ها و تنقلات روی آورند.

اما با توجه به تعطیلی فروشگاه‌های خرده‌فروشی در چند ماه گذشته، از جمله برای دوره کلیدی عید پاک، فروش‌ها بدون شک به طور کلی ضربه خورده‌اند، از فعالیت‌های صنعتگران تا گروه‌های عمده شیرینی‌پزی تحت تأثیر این دوران استثنایی قرار گرفته‌اند. این امر باعث شده است که کسب و کارها با سرعت خود را تطبیق دهند، که به نوبه خود منجر به برخی از تحولات جالب در این بخش از نظر نحوه تجارت شرکت ها و انواع محصولاتی که آنها ایجاد می کنند و تلاش می کنند به الگوهای خرید مصرف کنندگان پاسخ دهند. رفتار – اخلاق.

یکی از زمینه‌های رشد ویژه در سال جاری، شیرینی‌پزی و تنقلات با مواد طبیعی بوده است – که قطعاً در رویداد ISM امسال در کلن مشهود بود، که توسط مطالعات اخیر Euromonitor International پشتیبانی شده است، که بر این واقعیت تأکید می‌کند که به اصطلاح محصولات دارای برچسب تمیز که می توانند داستانی قوی در رابطه با منشاء طیف خود بیان کنند، جذابیت زیادی در بین عموم دارند.

خوشبختانه، اگر مجموعه‌های شیرینی‌پزی که اخیراً برای کریسمس معرفی شده است، امیدواری کمی وجود دارد، بنابراین برای بسیاری از این سوال است که همچنان با وضعیت فوری که همچنان چالش‌هایی را ایجاد می‌کند، تلاش می‌کنند تا به چیزی بازگردند. شبیه عادی بودن

نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی. در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۱ ۱۷:۱۵:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #امید #در #افق #با #راه #اندازی #عمده #شیرینی #های #فصلی #در #پیش #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *