تحقیقات جدید نشان می‌دهد که از هر چهار (۷۳ درصد) مصرف‌کنندگان آمریکایی، سه نفر مایلند برای تنقلاتی که با مواد باکیفیت ساخته شده‌اند، هزینه بیشتری بپردازند، زیرا حرکت به سمت گزینه‌های میان‌وعده سالم‌تر آشکار می‌شود.

به گفته شرکت تحقیقاتی Mintel، نیمی (۵۰٪) از مصرف کنندگان آمریکایی می گویند که تنقلات سالم تر آنها را تشویق می کند تا بیشتر از فروشگاه های اسنک مخصوص خرید کنند.

به گفته Mintel، با توجه به اینکه نسل هزاره (مصرف کنندگان ۱۸ تا ۳۴ ساله) محتمل ترین نسل برای بازدید از فروشگاه های اسنک تخصصی هستند (۸۵٪ در مقابل ۶۸٪ از مصرف کنندگان به طور کلی)، آنها همچنین احتمالاً انگیزه بیشتری از گزینه های میان وعده سالم (۶۸٪) دارند.

«میان‌وعده در حال حاضر جزء اصلی رژیم غذایی آمریکایی است و از آنجایی که مصرف‌کنندگان بیشتر میان‌وعده می‌خورند، به دنبال راه‌های سالم‌تری برای استفاده از مواد با کیفیت بالا هستند. دیانا کلتر، تحلیلگر خدمات غذایی در Mintel، گفت: با گنجاندن تنقلات سالم‌تر در منوها، فروشگاه‌ها می‌توانند جذابیت خود را فراتر از نسل هزاره‌ها، نسل اصلی میان‌وعده‌های آمریکا، گسترش دهند.

با آن، امروز در دفتر همه چیز دست به دست می شود، زیرا ما آماده ارسال شماره ژوئیه / آگوست برای مطبوعات هستیم. در آن، خوانندگان می‌توانند منتظر ویژگی‌هایی در مورد چگونگی سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان بر رشد در بازار تنقلات خوش طعم، پوشش‌های جایگزین، آینده شکل‌دهی و اکستروژن، افزایش ماندگاری و کیفیت محصولات لعاب‌دار، و همچنین تکامل توزین چند سر باشند. تکنولوژی

علاوه بر این، گراهام گادفری به آنچه که قنادی‌های متخصص می‌توانند از تولیدکنندگان شامپاین بیاموزند را بررسی می‌کند تا خود را از دیگر بازیگران بازار متمایز کنند.

برای ماه سپتامبر، ما ویژگی‌هایی در زمینه فناوری نانوایی، ژل‌سازی و همچنین چاپ و برندسازی داریم. اگر موردی وجود دارد که مایلید در این شماره مشخص شده باشد، لطفاً تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده).



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۸-۲۸ ۱۶:۰۶:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #امتیاز #قیمت #ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *