۱۱ ژوئن ۲۰۱۲ – باید بگویم که Chocovision 2012 یکی از آموزنده ترین و متفکرترین کنفرانس هایی بود که من در آن شرکت کردم.

این رویداد در شهر زیبای داووس سوئیس برگزار شد و در حین سفر به این رویداد، در حال مذاکره در جاده های کوهستانی پرپیچ و خم (مقدمه ای جالب برای رانندگی در سمت راست جاده!)، من تا حدودی نسبت به آنچه این رویداد می تواند از نظر مقابله با مسائل رو به رشد مؤثر بر زنجیره تامین کاکائو به دست آید.

با این حال، دو روز بعد، در پایان رویداد، من با ایمان دوباره به این موضوع رفتم که بازیگران بزرگ صنعت متعهد به همکاری با یکدیگر برای طراحی برنامه‌های پایداری هستند، که واقعاً تفاوت ایجاد خواهد کرد.

این کنفرانس تا سال ۲۰۳۰ پیش بینی می کرد که مصرف کنندگان چه چیزی از شکلات خود می خواهند، و حدس و گمان های فاش شده بسیار جالب بودند. با ورود به بازارهای جدید، بخش های کوچکتر برای مبارزه با چاقی و میله های سفارشی برای ارائه فردیت بیشتر به مصرف کننده، صنعت به سمت طعم های جدید حرکت می کند. به ویژه قابل توجه، این باور بود که تخته های شکلات یک دستور کاملا جدید خواهد داشت. به دلیل افزایش قیمت این کالا، میله‌ها حاوی کاکائو کمتری خواهند بود، و با توجه به سلامت مصرف‌کنندگان، محبوبیت شکلات تلخ افزایش می‌یابد، و همچنین استفاده از مواد اضافی که نوعی فواید سلامتی را ارائه می‌دهند، افزایش می‌یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنفرانس Chocovision باید تا شماره ژوئیه / آگوست مجله صبر کنید!!!!



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۹ ۲۲:۲۴:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #آینده #برای #شکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *