تعداد کمی با این گزاره استدلال می کنند که لذت بردن از یک شیرینی یا میان وعده گاه به گاه، تا زمانی که بخشی از یک رژیم غذایی متعادل تر باشد، چه کودک و چه بزرگسال، مشکلی واقعی وجود دارد.

در جایی که مشکل به‌طور مشخص در دهه گذشته به طور فزاینده‌ای وجود داشته است، تعداد فزاینده‌ای از ما زیاده‌روی می‌کنیم، و همه‌گیری لزوماً در این زمینه به هیچ وجه کمکی نکرده است.

بر اساس ارقام مقامات بهداشتی بریتانیا، یک سوم کودکان خردسال در حال حاضر به عنوان چاق در نظر گرفته می شوند، که به طور قابل توجهی نسبت به یک نسل قبل افزایش یافته است، زیرا بسیاری از جوانان به طور فزاینده ای سبک زندگی کم تحرکی را دنبال می کنند که به بازی های رایانه ای گره می خورند و از امتیازات مشابه برخوردار نیستند. والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های آن‌ها می‌توانند از فعالیت‌های فعال‌تر و در فضای باز لذت ببرند، همانطور که زمانی برای بسیاری در دوران قبل از X-Box و Playstation معمول بود. در حالی که ممکن است کمی همه چیز را ساده‌تر کند، اما از جایی که در حال حاضر هستیم فاصله زیادی ندارد.

بنابراین، شاید تعجب آور نباشد که بفهمیم تولیدکنندگان این هفته پس از مطالعه ای که به رهبری جوانان به نام Bite Back شناخته می شود، «در حوض» هستند و به بررسی آنچه که آنها معتقدند محدوده محصولات سالم هستند، و نتایج کاملا آشکار است. نکته اصلی این است که برچسب گذاری محصول در بسیاری از موارد به راحتی نمی تواند میزان شکر، نمک و چربی مصرفی شما را توصیف کند، و تا زمانی که این اتفاق نیفتد، توانایی هر یک از ما برای انتخاب کاملا آگاهانه در مورد آنچه که داریم، می باشد. دوباره خوردن امکان پذیر نیست

همانطور که قبلاً گزارش داده‌ایم، دولت به دلیل ترس از اینکه «دولت پرستاری» برای آموزش دادن به مردم در مورد آنچه می‌توانند بخورند، از مداخله‌ی بیش از حد محتاط بوده است، که این پیامی نیست که در هیچ کجای دنیا به خوبی اجرا شود. صبر کن و در موردش فکر کن. اما بستری شدن خود نخست وزیر بوریس جانسون در بیمارستان در سال گذشته در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا، که او اذعان داشت که چاقی او بدتر شده است، منجر به حمایت او از برخی ابتکارات بزرگتر برای حل این وضعیت شده است.

با این حال، همانطور که کمپین‌ها مدت‌ها پیشنهاد کرده‌اند، همان‌طور که در آزمایش ناموفق خود تنظیمی که توسط بهداشت عمومی انگلستان در طی پنج سال گذشته سازمان‌دهی شده بود، فقط قوانینی را وضع می‌کند که در واقع باعث تغییر می‌شود. این امر از تولیدکنندگان خواسته بود که سطح قند را در طی چندین سال ۲۰ درصد کاهش دهند. تعداد بسیار کمی از شرکت‌های پیشرو توانستند تأثیر معناداری بر آن هدف بگذارند – انگیزه آنها برای انجام این کار کجا بود؟ این انگیزه با «مالیات بر شکر نوشابه‌های گازدار» چند سال پیش دیده شد، که چشم‌انداز جریمه‌ها را علیه کسب‌وکارهایی که قند را در محدوده نوشابه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش ندادند، کاهش داد. نتایج مثبت برای خود صحبت می کنند.

بنابراین آیا کمپین Bite Back این بار در مورد بخش های غذایی از جمله شیرینی پزی تأثیری خواهد داشت؟ خوب، شما باید آن را به سرآشپز مشهور بریتانیایی جیمی الیور بدهید که آن را دو سال پیش راه اندازی کرد، مگر اینکه تلاش کنید و فعالانه تغییر را ایجاد کنید، تصادفاً به سراغتان نخواهد آمد. بخش شیرینی و تنقلات منصفانه عمل می‌کنند و دائماً در تلاش هستند تا به خواسته‌های مصرف‌کنندگان پاسخ دهند، که با ثروت رفاه و انتخاب‌های سالم‌تر که در دو یا سه سال گذشته پدید آمده است، دیده شده است. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم آیا با حرکت به سمت آنچه که امیدواریم فصل پایانی همه‌گیری است، این رونق در مواد غذایی سالم ادامه پیدا می‌کند یا خیر.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۱۸:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #آیا #صنعت #به #بحران #چاقی #با #پذیرش #درخواستها #برای #تنظیم #محدوده #محصولات #از #جمله #شیرینیپزی #پاسخ #میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *