در ادامه وبلاگ هفته‌های گذشته، که یافته‌های یک نظرسنجی را مورد بحث قرار می‌داد که برای ایجاد شیرینی‌های مورد علاقه بریتانیا – که شامل تعدادی از برندهای معتبر و قدیمی بود – اخیراً ایمیلی دریافت کردم که جزئیات کمپین «بانجو را برگرداند» دریافت کردم. یک شکلات تخته ای که از دهه ۱۹۸۰ در قفسه های ما دیده نشده است.
طبق ویکی پدیا، شکلات تخته ای اصلی بانجو در منطقه لندن بزرگ فروخته می شد، اما تولید این محصول در سال ۱۹۵۴ متوقف شد. در آن زمان، این یک تخته ویفر شکلاتی بود، با پر کردن شکلات، روی شکلات شیری و شبیه به کیت کت. .

بانجو با یک کمپین تبلیغاتی تلویزیونی در سال ۱۹۷۶ دوباره معرفی شد. این بار در اطراف بانجو یک نوار دوقلو (از نظر شکل و اندازه شبیه به توئیکس) وجود داشت و به عنوان “همان یک Drifter اما با یک لایه بادام زمینی خرد شده و کل پوشیده از شیر” توصیف شد. شکلات”.

این بسته بندی به رنگ آبی سرمه ای متمایز بسته بندی شده بود – با نام تجاری که به طور برجسته در متن بلوک زرد نشان داده شده است – و ظاهراً یکی از اولین اسنک بارهای بریتانیایی بود که به جای تا کردن طرف معکوس رایج در بیشتر شکلات های داخلی، یک بسته بندی گرما بسته شده بود. بارها در آن زمان در دهه ۱۹۸۰ در دسترس بود. همچنین یک نسخه نارگیل نیز در لفاف قرمز با متن زرد موجود بود.

به‌ویژه در بریتانیا، ما طی ماه‌های اخیر از بسیاری از برندهای شیرینی و میان‌وعده‌های قدیمی به زندگی خود بازگشته‌ایم. در واقع غذاهای یکپارچهسازی با سیستمعامل همچنان یک روند ثابت در این بخش هستند.

شخص پشت این کمپین، که ترجیح می‌دهد ناشناس بماند (“کمپین درباره بانجو است نه من!”)، می‌گوید: “من از کودکی بانجو را دوست داشتم و وقتی در اواسط دهه ۱۹۸۰ ناپدید شد، منقلب شدم. مریخ، اسلاو آنها را می ساخت.

این عاشق بانجو متعهد یک کمپین فیس بوک به نام “شکلات بانجو را برگردانید” راه اندازی کرده است. همچنین یک دادخواست در و یک لینک ویدیوی YouTube در اینجا وجود دارد

یکی از طرفداران ناشناس بانجو می‌گوید: «وقتی چند وقت پیش به مریخ نامه نوشتم، آنها گفتند اگر تقاضایی برای بانجو وجود داشته باشد، آنها را در نظر خواهند گرفت. با توجه به اینکه برندهای دیگری مانند برتون دیلی فیش ان چیپس و پاهای خنده دار وال را بازگردانده اند، فکر می کنم بانجو برای نسل قدیم و جدید محبوب خواهد بود تا بار دیگر از آن لذت ببرند، زیرا شکلاتی شبیه به آن وجود ندارد. او اضافه می کند.

هنگامی که صفحه فیس بوک به ۵۰۰۰ لایک رسید یا درخواست آنلاین به همان تعداد حامی دریافت کرد، داده های کمپین به مریخ ارسال می شود. بنابراین، درگیر شوید. همچنین می‌توانید حمایت خود را در توییتر نشان دهید – @Banjo_Chocolate.
و حتی اگر طرفدار بانجو نیستید، دوست داریم بدانیم کدام یک از شیرینی‌ها و تنقلات مورد علاقه‌تان را می‌خواهید دوباره در گردش ببینید. شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است گوش کند…



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۱۳ ۰۵:۲۵:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #آنرا #برگردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *