اخبار امروز مبنی بر اینکه تورم بریتانیا در بخش غذا و نوشیدنی به ۱.۵ درصد کاهش یافته است، چیزی است که صنعت، از جمله خرده فروشان و عمده فروشان، در بحبوحه چالش های عملیاتی مداوم در زنجیره تامین از نظر هزینه های عملیاتی گسترده تر، از جمله جهش های پایدار، به وضوح از آن استقبال می کنند. در قیمت مواد تشکیل دهنده

با این حال، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، در حالی که برخی از تحلیلگران ادعا کرده اند که سوپرمارکت ها تا حدودی تلاش کرده اند تا از مصرف کنندگان در برابر افزایش قابل توجه قیمت محافظت کنند، این نیز درست است که قیمت ها در واقع به افزایش خود ادامه می دهند، که به ویژه برای بسیاری از بخش های بازار چالش برانگیز است. از جمله در قنادی و تنقلات.

با توجه به بالا بودن قیمت کاکائو (حدود ۸۰۰۰ دلار در هر تن در بازارهای آتی در ایالات متحده و لندن (از اوج قیمت کاکائو در اوایل بهار امسال که حدود ۱۲۰۰۰ دلار بود)، تولیدکنندگان فشار را احساس کردند، همراه با کسری در عرضه شکر در داخل که همچنین دارای یک تاثیر بر بخش گسترده تر

این امر به ویژه در مورد اقلام فصلی از جمله کریسمس و عید پاک، که شاهد جهش های عمده در قیمت محصولات بودند – در کنار عامل دوگانه “کوچک شدن تورم” که در آن مشتریان همچنان برای یک محصول کوچکتر هزینه یکسان یا در واقع بیشتر دریافت می کنند، صادق است.

علاوه بر این، این امر به‌ویژه در دسته شکلات‌ها اتفاق افتاده است، و بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال کاهش دامنه‌های مربوطه خود عمدتاً بر اساس هزینه‌ها هستند، اما همچنین تلاش می‌کنند تا فعالانه این را به عنوان معیاری توصیف کنند که از سیاست‌های مربوط به مدیریت مصرف کالری ناشی شده است.

در حالی که منصفانه است که بگوییم برخی از مصرف کنندگان به طور کلی نسبت به رژیم غذایی خود هوشیارتر هستند، من شخصاً نمی توانم به بسیاری از افرادی فکر کنم که احتمالاً یک تخته شکلات یا بسته شیرینی یا اقلام نانوایی را برمی دارند و اولین فکری که به ذهنشان می رسد را ندارند. این است که سطح کالری موجود در آن را بررسی کنید – نکته این است که اینها غذاهای گاه به گاه هستند تا مواد غذایی اصلی.

بنابراین، اگرچه ممکن است خبر خوبی باشد که تورم در حال کاهش است، اما به طور واقع بینانه به طور قابل توجهی در قیمت‌های خرده‌فروشی در تعدادی از بخش‌ها از جمله قیمت‌های شیرینی‌پزی، نانوایی و تنقلات که نسبتاً بالا مانده‌اند، فیلتر نشده است.

با توجه به اینکه بسیاری از اقتصادهای جهانی هنوز با آزمون های اقتصادی مربوط به خود روبرو هستند، جالب است که ببینیم آیا بهبودهای حاشیه ای که در وضعیت ثروت مالی بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی مشاهده می شود، به دوره ای از رشد پایدار تبدیل می شود که ضروری است. برای القای اعتماد مصرف کننده

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir یا از طریق صفحات لینکدین ما



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۱۲-۰۵ ۱۲:۳۸:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #کاهش #تورم #مورد #استقبال #صنعت #قرار #گرفت #اگرچه #قیمت #محصولات #کاکائو #شیرینی #همچنان #تحت #تاثیر #قرار #می #گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *