همانطور که به سال ۲۰۱۹ می رویم، پس از دوازده ماه فوق العاده پر حادثه دیگر در بخش شیرینی پزی، چیزهای زیادی برای تأمل وجود دارد.

عرضه‌های قابل توجهی محصول نهایی و همچنین تجهیزاتی در بخش‌های بسته‌بندی و بسته‌بندی بازار وجود داشته است که مرزهای دستاوردهای فنی را جابجا کرده است.

البته تعدادی از چالش‌ها بر روی صنعت تأثیرگذار بوده است. از جمله افزایش هزینه‌های مواد اصلی، نگرانی‌های لجستیکی برگزیت، و همچنین رسیدگی به تقاضای مصرف‌کننده بیشتر برای محدوده‌های سالم‌تر و برآوردن اهداف اصلی پایداری و زیست‌محیطی.

علی‌رغم چنین عواملی، سطح علاقه به طیف‌های محصولات – به‌ویژه آن‌هایی که انتخاب‌های لوکس و ممتاز را در بخش‌های قنادی و نانوایی ارائه می‌دهند، به نظر می‌رسد که الگوی رشد مداوم را نشان می‌دهد.

این امر توسط تحقیقات ResearchandMarkets.com که پیش‌بینی می‌کند تا سال ۲۰۲۳، بازار بین‌المللی شیرینی‌پزی به ۲۳۷.۴ میلیارد دلار افزایش یابد، با نرخ سالانه ۳.۹ درصد رشد خواهد کرد، حمایت می‌شود.

در حالی که هیچ یک از ما یک گوی کریستالی نداریم، به نظر می رسد بادهای مخالف پیش بینی شده توسط برخی ناظران ممکن است آنقدر سخت نباشد که شما فکر می کنید.

با این حال، در بخشی که با چالش قابل توجهی در قالب واکنش رو به رشد مصرف کنندگان در برابر محصولاتی با سطوح نسبتاً بالاتر شکر و نمک مواجه شده است، فضای کمی برای رضایت وجود دارد.

در پاسخ، این صنعت در حال حاضر شروع به پرده برداری از پاسخ خود در زمینه محصولات فرموله شده، مانند محصولات نستله، با میله های Wowsome خود با ۳۰٪ شکر کمتری دارد، که به زمان زیادی برای توسعه محصول نیاز دارد.

دیگر تولیدکنندگان بزرگ راه این شرکت را دنبال می‌کنند، از جمله Mars Wrigley که به تازگی نسخه‌های کاهش‌دهنده قند بارهای Mars و Snickers خود را در چند هفته گذشته عرضه کرده است.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۱۷:۵۶:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #پیش #بینی #رشد #بخش #شیرینی #پزی #در #جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *