تحقیقات جدید نشان میدهد که عرضههای فصلی یک چهارم تولیدات جهانی شکلات در سال ۲۰۱۶ را تشکیل میدهد که بزرگترین حوزه توسعه محصول جدید شکلات است.
بر اساس پایگاه داده جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD)، ۲۸ درصد از عرضه های فصلی در سطح جهان برای عید پاک در سال ۲۰۱۶ قرار گرفتند، که نشان دهنده محبوبیت مداوم تخم مرغ، خرگوش و سایر محصولات شکلاتی است.
کشورهایی که بیشترین نوآوری در شکلات عید پاک را به خود اختصاص داده اند عبارتند از برزیل که ۱۴ درصد از محصولات جهانی شکلات عید پاک را به بازار عرضه کرده است، فرانسه با سهم ۱۱ درصد و آفریقای جنوبی با سهم ۱۰ درصد.
Marcia Mogelonsky، مدیر بینش Mintel Food and Drink، میگوید: «تحقیق ما نشان میدهد که شکلات فصلی بالاتر از همه تولیدات جدید شکلات است، که گواهی بر محبوبیت غذاهای فصلی در بین مصرفکنندگان در سراسر جهان است.
این نشان دهنده این واقعیت است که این محصولات معمولاً برای کمک به جشن گرفتن تعطیلات یا مناسبت های خاص خریداری می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، شکلات های فصلی تا حدودی در برابر فشارهای رکودی مصون هستند زیرا این محصولات به صورت گهگاهی خریداری می شوند.
در کشورهایی که عید پاک را جشن می گیرند، طیف گسترده ای از محصولات شکلاتی جدید به بازار آمده است. نوآوری تخم مرغ عید پاک به ویژه جالب است زیرا تولید کنندگان با طیف وسیعی از محصولات، از شیرین تا خوش طعم آزمایش می کنند.
سال گذشته، بریتانیایی ها ۳۷۴ میلیون پوند برای شیرینی های عید پاک خرج کردند. با توجه به تحقیقات Mintel، شیرینیپزی همچنان به خرید هدایای عید پاک در بریتانیا ادامه میدهد و ۴۹ درصد از خریداران عید پاک در سال ۲۰۱۶ هدایای شکلات میخرند.
در مورد امسال، من مطمئناً پس از خرید – و خوردن – به جای مقدار زیادی شکلات در آخر هفته، در فروش عید پاک سهیم بودم.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۴ ۱۰:۰۳:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #موفقیت #شیرین #برای #شکلات #فصلی