طرفداران Cadbury خارج از آنجا از اطلاع از بازگشت یکی از محصولات مورد علاقه این برند: Cadbury Dairy Milk Tiffin خوشحال خواهند شد.
برند شکلات متعلق به Mondelez نسخه محدودی از Cadbury Dairy Milk Tiffin خود را برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان و کمک به رشد در دسته تبلت ها در تابستان امسال عرضه می کند.
Cadbury که بیش از ده سال پیش Tiffin را از بین برد، میگوید که نسخه جدید مزهها و بافتهای کلاسیک بیسکویت و میوه را با شکلات Dairy Milk ترکیب میکند.
با RRP تبلیغاتی ۱ پوند (۱.۴۵ دلار)، نسخه محدود تبلت ۹۵ گرمی از اول ژوئن برای سفارش در دسترس خواهد بود.
متیو ویلیامز، مدیر بازاریابی در Mondelez International میگوید: «ما میدانیم که مصرفکنندگان به دنبال طعمها، تجربیات و بافتهای جدید هستند، بنابراین با دستور العمل کلاسیک خود، ما معتقدیم این تبلت نسخه محدود تجربه غذا خوردن هیجانانگیزی را ارائه میدهد.
در همین حال، در شماره آینده تولید شیرینی، خوانندگان می توانند منتظر ویژگی هایی در مورد روشی باشند که در آن ویژگی های فرآیند رسوب گذاری برای حوزه های تخصصی مانند قنادی های کاربردی و دارویی مناسب است.
علاوه بر این، شرکتهای طعمدهنده و رنگها پیشرفتها و روندهای جدید در صنعت شیرینیسازی را برجسته میکنند، در حالی که کیت نوتال آخرین امور نظارتی اتحادیه اروپا و فراتر از آن را جمعآوری میکند.
اگر چیزی وجود دارد که مایلید در مجله ارائه دهیم، لطفاً با ما تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده).
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۱ ۱۹:۵۱:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #مورد #علاقه #Cadbury #بازگشت #می #کند