این هفته شاهد ورود یک طعم دهنده یاقوت جدید از Synergy بودیم که نشان دهنده اولین عرضه جایگزین اصلی از زمان عرضه اولیه شکلات یاقوتی Barry Callebaut در سال گذشته است.
این تولید کننده سوئیسی به دلیل محصول خود که به عنوان چهارمین نوع شکلات شناخته می شود، سرفصل های بین المللی مهمی به دست آورد که نشان دهنده اولین بخش جدید برای بیش از ۸۰ سال است.
از زمان عرضه اولیه در شانگهای، محصولات Barry Callebaut در ژاپن و کره ظاهر شدند، قبل از اینکه بازار اروپا اولین طعم یاقوت خود را با پیوند با کیت کت به دست آورد و انواع مختلفی که در اوایل سال جاری برای سرآشپزهای لذیذ ارائه شد.
همانطور که این شرکت در کنفرانس جهانی کاکائو امسال به Confectionery Production توضیح داد، دستور العمل های پشت محصول خود را به دقت بررسی کرده است، با این حال انتظار داشت که دیگران نیز از آن پیروی کنند.
اینکه یک برند دیگر باید با این سرعت نسبتاً سریع ظاهر شود، هرچند به شکل طعم دهنده، شاید بستر وسیع تری را برای ایجاد این دسته در سراسر جهان فراهم کند.
واضح است که با آمدن یک «بچه جدید در بلوک»، چشمانداز تجاری بلندمدت یاقوت کاملاً خوشبینانه به نظر میرسد.
طعم آن، شبیه به انواع سفید با ترکیبی از تمشک، در بازارهای عرضه اولیه خود به خوبی عمل کرد و بازخورد اولیه قوی بسیاری از مصرف کنندگان را به دست آورد.
در حالی که برخی از ناظران صنعت این سوال را مطرح کردند که آیا شکلات یاقوتی در واقع یک مقوله جدید است، بری کالبو اصرار داشت که دانه یاقوت به خودی خود منبعی متمایز است.
در نتیجه، منشأ مشابهی به انتشار Synergy متصل شده است، که گفته می شود برای کاربرد در طیف گسترده ای از قنادی ها و نانوایی ها مناسب است.
جالب اینجاست که این شرکت همان گروه سنی را که سال گذشته توسط بری کالباوت شناسایی شده بود، هدف قرار داده است، نسل ۱۸ تا ۳۴ هزاره که گفته می شود به دنبال چیزی خلاقانه و غیرعادی از قنادی خود هستند.
در سال آینده یا بیشتر باید ببینیم که دسته شکلات یاقوتی مورد انتظار و طعم دهنده جدید آن در مناطقی در سراسر جهان چگونه عمل می کند، بسیار جالب خواهد بود.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۱۸:۱۰:۰۴
عناوین بصورت هشتگ: #موج #دوم #شکلات #یاقوتی #نشان #خود #را #می #گذارد