در سفرهایم در عید پاک، من به ویژه تحت تأثیر طیف گسترده ای از قنادی ها قرار گرفتم که در آخر هفته در قفسه های خرده فروشی ها ظاهر می شدند.
همانطور که در وبلاگ قبلی خود اشاره کردم، در حالی که ممکن است این زمانهای مالی نسبتاً نامطمئن در سراسر بازارهای جهانی باشد، به نظر نمیرسد که این باعث کاهش اشتیاق تولیدکنندگان برای ارائه مجموعهای از محصولات جدید و قابل تأمل شده باشد.
برخی از اقلام مورد علاقه شخصی من که در حین انجام وظایف گزارش با آنها مواجه شدم شامل سری تخم مرغ های عید پاک Moser Roth از سوپرمارکت های زنجیره ای Aldi بود – که شامل طرح های هندسی پیچیده و تصاویر پرجزئیات حیوانی بود که سطح انتظارات معمولی از قنادی های فصلی را بالا برد.
در همین حال، برندهای معتبری مانند Toffifee آلمان به دنبال این بودند که طرحهای خود را بسیار در راستای خطوط سنتی با طرحهای خرگوش شاد نگه دارند که به این طیف کمک میکرد تا از بین جمعیت متمایز شود.
تخممرغهای کلاسیک زیادی برای مهمانی خانوادهها وجود داشت، از جمله طرحهای تخممرغ کلاسیک از مریخ (با یک غذای مریخ اضافی در داخل)، و همچنین نوآوری از نستله، که گزارش ساخت ۱۳.۵ میلیون تخممرغ عید پاک را در محدوده خود از جمله کیتکت گزارش کرد. اسمارتیز، آئرو و رولو، که بالغ بر ۱۴۰۰ تن شکلات در این فرآیند استفاده شده است.
اگرچه تولیدکنندگان و خرده فروشان در آستانه عید پاک با روحیه ای سرزنده ظاهر شدند، اما در مورد همه آن محصولاتی که در قفسه ها فروخته نشده باقی می مانند؟ این مسئله ای است که کسانی که در یک بازار فصلی فعالیت می کنند در بسیاری از زمینه های صنعت با آن روبرو هستند – به نظر می رسد پاسخ در اکثر موارد فروش سریع باشد.
بنابراین شاید تعجب آور نباشد که تورنتونز در میان کسانی بود که فروش ۷۵ درصدی طیف گسترده عید پاک خود را اعلام کرد، به این معنی که برای هر کسی که هنوز اشتهای آن را داشت، معاملات زیادی وجود داشت.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۲۴ ۱۲:۵۹:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #عید #پاک #پر #از #شگفتی