این هفته، به دنبال چندین کشور دیگر در سراسر اروپا از جمله بلژیک، فرانسه و آلمان، بریتانیا قرار است وارد دوره دوم قرنطینه در انگلیس در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا شود.

این سناریویی نیست که دولت و یا هیچ کس دیگری به‌طور طبیعی با توجه به تأثیر اقتصادی صرفاً بخواهد آن را سرگرم کند، اما علم پشت افزایش ارقام عفونت‌ها سطح بیشتری از فوریت را برای این وضعیت ایجاد کرده است.

در برخی از بخش‌ها در بریتانیا، استدلال شده است که آخرین اقدامات ما، که قرار است تا اوایل دسامبر ادامه داشته باشد، باید زودتر انجام می‌شد، در راستای توصیه‌های هیئت مشاوره علمی SAGE مبنی بر اینکه تأخیر تأثیر بالقوه مضرتری خواهد داشت.

از نظر تأثیر آن بر بخش غذا و نوشیدنی و به ویژه صنعت شیرینی سازی، نکته اصلی این است که اینها بخشی از بازار مواد غذایی گسترده تر هستند و صنایع ضروری به حساب می آیند که در اکثریت قریب به اتفاق سال جاری در میانه ادامه داشته اند. همه گیری این امر باعث شده است که تولیدکنندگان محصولات نهایی و تجهیزات این بخش، رژیم‌های بهداشتی سخت‌گیرانه‌تری را از همیشه در تلاش برای محدود کردن موارد بیماری معرفی کنند.

این شواهد بسیار زیادی از به دست آوردن شانس نادر برای تکمیل بازدید از سایت اخیراً در Prestat در لندن بود، که رویه‌های موجود خود را برای اطمینان از تداوم کسب‌وکار در میان یکی از چالش‌برانگیزترین دوره‌های تاریخ طولانی خود تنظیم کرده بود.

در حالی که به نظر می رسد یک کار دشوار به نظر می رسد که ویروس کرونا را به طور کامل در هر عملیات تجاری دور نگه دارد، ستودنی است که بخش ما در واقع توانسته در اکثر موارد نسبتاً سالم به کار خود ادامه دهد. در واقع، در تعدادی از موارد، تقاضا برای تنقلات و قنادی های ممتاز افزایش یافته است، که تا حدودی اثرات تعطیلی بخش خرده فروشی در اوایل تابستان امسال را نفی کرده است.

در میان فشارهای فزاینده به سختی می توان گفت که این انعطاف پذیری بخش چقدر طول می کشد، اما با تشدید مجدد محدودیت ها در اینجا در بریتانیا، حداقل از سوی دولت این امید وجود دارد که چنین حرکت مهمی به عنوان امیدی برای «شکن مدار» عمل کند. قبل از اینکه تا بهار سال آینده به بازار عرضه شود، زمان بخرید تا سیستم‌های ردیابی و آزمایش را بهبود ببخشید و واکسن‌های مورد انتظار وارد مراحل نهایی آزمایش شوند.

در حقیقت، همانطور که دانشمندان اعتراف کرده‌اند، ما در واقع می‌دانیم که اگر هر یک از کسانی که تلاش می‌کنند واکسن تولید کنند، در نهایت موفق خواهند شد، اما سطح عظیمی از منابع مالی در اختیار ما قرار می‌گیرد که امیدواریم این موفقیت به نفع ما باشد. قابل درک است که میزان قابل توجهی از عدم اطمینان در بازار ناشی از همه گیری مداوم وجود داشته است – که به عنوان یک موضوع کلیدی انتخابات ریاست جمهوری فعلی ایالات متحده به نتیجه رسیده است.

نتیجه مسابقه مطمئناً تأثیر قابل توجهی بر روابط تجاری آینده خواهد داشت، به طوری که بخش غذا و نوشیدنی قطعاً زیر ذره بین خواهد بود، به این معنی که این دوره‌ها مطمئناً زمان‌های به یاد ماندنی و پرحادثه‌ای هستند که ما واقعاً در آن زندگی می‌کنیم.

نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۸-۲۸ ۱۳:۲۸:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #صنعت #در #آستانه #قرنطینه #دوم #کرونا #مقاومت #نشان #می #دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *