با شروع سال جدید، بسیاری از ما توجه خود را به آنچه در این ماه می خوریم معطوف می کنیم تا مقداری از وزن جشن را تغییر دهیم.

بر اساس گزارش Euromonitor International، عادات سبک زندگی سالم در حال حاضر عادی‌تر شده‌اند، زیرا نگرانی‌ها در مورد چاقی، حساسیت غذایی و تعداد افراد مبتلا به انواع مختلف بیماری‌ها همچنان در حال افزایش است.

به طور کلی، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی غذای بسته‌بندی شده بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ رشد ۲ درصدی داشته باشد، در حالی که بخش شیرینی‌پزی تنها ۱.۲ درصد، رده محصولات پخته شده ۲.۱ درصد و بخش تنقلات مرزه ۲.۷ درصد در سال افزایش خواهد یافت. در سال

پینار هوسفچی، رئیس غذای بسته‌بندی شده در Euromonitor International، می‌گوید: «سال ۲۰۱۸ سال اختلال در مواد غذایی بسته‌بندی شده خواهد بود و ما انتظار داریم که نوآوری‌های مخرب زیادی از سوی بازیگران محلی در جامعه استارت‌آپ‌ها، به‌ویژه در اطراف مناطق کارخانه تولید شود. پروتئین مبتنی بر، تغذیه شخصی، تجارت E&S و فناوری مواد غذایی.

این شرکت‌های نوپا و بازیکنان محلی جریان‌های درآمدی جدیدی ایجاد می‌کنند و به طور فزاینده‌ای سهمی را از بازیکنان بزرگ به سرقت می‌برند، بنابراین بازیکنان بزرگ باید راه‌های نوآورانه‌ای برای یافتن مشارکت‌های پیچیده‌تر با بازیکنان حرفه‌ای بیابند.»

این نظرات تنها یک روز پس از راه‌اندازی کمپین جدید «Change4Life» توسط «سلامت عمومی انگلستان» (PHE) منتشر می‌شود که والدین را تشویق می‌کند «به دنبال میان‌وعده‌های ۱۰۰ کالری، حداکثر دو در روز» بگردند تا به آنها کمک کند تا میان‌وعده‌های سالم‌تری نسبت به آنچه در حال حاضر هستند خریداری کنند. به گفته سازمان بهداشت بریتانیا، نیمی از قند مصرفی کودکان، که در حال حاضر حدود هفت حبه قند در روز است، از میان وعده های ناسالم و نوشیدنی های شیرین تامین می شود.

بنابراین در اینجا به یک سال ۲۰۱۸ شاد و سالم است.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۲:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #روی #آوردن #به #سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *