مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر از تولید کنندگان شیرینی سازی مطالبه می کنند. آن‌ها می‌خواهند بدانند که محصول دقیقاً شامل چه چیزی است و آیا آن را مسئولانه تهیه کرده‌اند.

برخی از تولیدکنندگان دقیقاً آنچه را که می خواهند به مصرف کننده می دهند، در حالی که به نظر می رسد برخی دیگر مرددتر هستند.

نستله یک ابتکار جهانی را راه اندازی کرده است تا به مردم امکان دسترسی فوری به اطلاعات مربوط به مشخصات تغذیه ای و اثرات زیست محیطی و اجتماعی محصولات خود را بدهد.

هر کسی که یک بسته چند انگشتی شکلات‌های کیت کت دو انگشتی را در بریتانیا و ایرلند بخرد، تنها با اسکن بسته‌بندی با گوشی هوشمند، می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد اینکه از چه چیزی ساخته شده و چگونه تولید شده است، پیدا کند. این ابتکار در نهایت در سطح جهانی منتشر خواهد شد.

با این حال، به نظر نمی رسد که همه شرکت ها به این اندازه باز باشند. برخلاف اروپا، در ایالات متحده برای شرکت‌ها اجباری نیست که استفاده از GMO را در محصولات خود اعلام کنند. هرشی و مارس هر دو با برچسب‌گذاری GMO در انتخابات مخالفت کرده‌اند، به همین دلیل است که GMO Inside، کمپینی که به منظور ارتقای حق مصرف‌کنندگان در دانستن اینکه آیا غذاها مهندسی ژنتیکی شده‌اند یا نه، از هرشی و مارس می‌خواهد که قرار دادن GMO در محصولات خود را متوقف کنند. یا شروع به برچسب زدن محصولات حاوی GMOs کنید.

فراتر از موضوع GMOs، Hershey همچنین مشکلاتی با کار کودکان در کاکائویی که منبع آن است دارد. اگرچه این شرکت متعهد شد که زنجیره تامین خود را به عنوان ۱۰۰% پایدار در اکتبر ۲۰۱۲ تایید کند، اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه شرکت قصد دارد به وعده خود مبنی بر حذف کار اجباری کودکان از زنجیره تامین خود طی هفت سال آینده عمل کند، وجود ندارد.

مواد تشکیل دهنده تنها عاملی نیستند که مصرف کنندگان در نظر می گیرند. بسته بندی همچنین برای بررسی قابلیت بازیافت و زیست تخریب پذیری آن مورد بررسی قرار می گیرد. اتحادیه تولیدکنندگان بسته‌بندی کاغذ مومی اروپایی، EuroWaxPack، ادعا می‌کند که اعتبار زیست‌محیطی کاغذ موم‌شده اخیراً با آزمایش‌ها به اثبات رسیده است و به تولیدکنندگان دلیل خوبی برای انتخاب این ماده در هنگام بسته‌بندی محصولاتشان می‌دهد.

آموزش مصرف کنندگان برای اطمینان از انتخاب آگاهانه مردم در مورد آنچه می خورند بسیار مهم است. باز بودن و صادق بودن در مورد نحوه تولید محصول و محتوای آن احتمالاً باعث ایجاد اعتماد و در نهایت وفاداری به برند بین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می شود. گمراه کردن مصرف کنندگان غیرقابل قبول است.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۲۴:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #دانش #قدرت #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *