با توجه به پیشبینی رشد سالانه بیش از ۳ درصدی بخش شیرینیسازی تا سال ۲۰۲۲، به نظر میرسد خوشبینی در این صنعت احیا شده است.
تحلیلهای اخیر گروههایی مانند Technavio و KBV مستقر در هند نشانههای دلگرمکنندهای را ارائه میدهند، اگرچه آشفتگی اقتصادی جهانی بر تعدادی از بازارها در میان تعرفههای اعمال شده توسط ایالات متحده و چین تأثیر میگذارد، اما هنوز میتواند نقش خود را در معکوس کردن این پیشبینیهای مثبت ایفا کند.
طبق گزارش گروه تحقیقاتی Statistica، مصرف جهانی شکلات از ۷.۳ میلیون تن در سال ۲۰۱۵ به رقم پیش بینی شده ۷.۹ میلیون تن برای سال ۲۰۱۹ رسیده است که نشان دهنده افزایش نسبتاً کوچک و در عین حال قابل توجهی است.
این امر در بخش تولید منعکس شده است، و بازیگران اصلی در بخش بسته بندی و فرآوری صنعت، فناوری جدید را در سال جاری عرضه کردند.
در حالی که ممکن است تغییر فزاینده ای به سمت گزینه های سالم تر در طیف وسیعی از شیرینی ها وجود داشته باشد، تعداد زیادی از محصولات جدید در طول سال ۲۰۱۸ راهی بازار شده اند.
شرکتهایی مانند Ferrero، Barry Callebaut، Nestle و Mondelēz International همگی در چند ماه گذشته برای سریهای جدید سرمایهگذاری کردهاند و گروه تحقیقاتی KBV با اشاره به افزایش سطح توسعه محصول در مرکز پیشبینیهای خود برای جهش در بازار است.
منصفانه است که بگوییم که بخش زیادی از این نوآوری توسط طیف وسیع تری از گزینه های سالم تر انجام شده است، همانطور که قبلاً گزارش کردیم. این امر در این واقعیت منعکس شده است که مطالعات اخیر نشان داده است که ۸۰٪ از مصرف کنندگان فعالانه به دنبال امتحان محصولاتی هستند که به عنوان انتخاب های سالم تری تلقی می شوند.
همانطور که بسیاری از افراد در این صنعت به طور مداوم ادعا کرده اند – شکلات و شیرینی باید به عنوان یک خوراکی لوکس در نظر گرفته شود، اما اکنون به طور فزاینده ای در کانون توجه قرار گرفته است زیرا صنعت همچنان به تغییر فرمولاسیون برای پاسخگویی به تقاضا برای گزینه هایی با شکر و شکر کمتر پاسخ می دهد. جلد.
– با (ایمیل محافظت شده) و از طریق رسانه های اجتماعی در @laserstudio_ir در تماس باشید
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۱۵:۲۴:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #خوش #بینی #برای #رشد #بازار #شیرینی #تا #سال