بر اساس گزارش جدید Canadean، نگرانی در مورد چاقی و مشکلات بهداشتی مرتبط به همراه مالیات قند در بسیاری از کشورها باعث تحریک بازار شیرین کننده های بدون کالری شده است. بنابراین شیرین کننده های طبیعی مشتق شده از گیاهان، مانند استویا، به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

در نتیجه افزایش تمرکز بر کالری شکر، پیش‌بینی می‌شود که تقاضای مصرف‌کننده برای شیرین‌کننده‌های بدون کالری تا سال ۲۰۱۷ سالانه پنج درصد رشد کند.

شکر کالری هنوز هم در بیشتر بازار جهانی شیرین کننده ها خدمت می کند. بر اساس این گزارش، در سال ۲۰۱۳، جهان حدود ۱۸۰ میلیون تن شکر از نیشکر و چغندر به همراه شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) مصرف کرد. این نشان دهنده ۸۰ درصد از کل بازار شکر و شیرین کننده ها است. شیرین کننده های کم یا بدون کالری، ۲۰ درصد باقیمانده یا ۳۴ میلیون تن معادل شکر را تشکیل می دهند.

گرایش مواد غذایی به سمت غذاهای کامل و محصولات طبیعی به معنای افزایش تقاضا برای شیرین کننده های طبیعی از گیاهان و سایر منابع طبیعی مانند میوه راهب است.

نظر شما در مورد استفاده از قندهای طبیعی در محصولات قنادی چیست؟ آیا واقعاً لازم است همه قندهای استفاده شده را با جایگزین های بدون کالری جایگزین کنیم یا باید صرفاً مصرف محصولات پر قند خود را محدود کنیم؟



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۱۴:۰۸:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #تقاضا #برای #شیرین #کننده #های #طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *