این هفته شاهد انتشار یک آگهی شغلی نسبتاً محبوب برای Mars Wrigley در بریتانیا بودیم، که به دنبال تیم هشت نفره خود از Willy Wonkas برای تبدیل شدن به یک چشنده حرفه ای شکلات است.

همانطور که قبلاً گزارش داده‌ایم، چنین حرکت‌هایی گهگاه ظاهر می‌شوند، با افرادی مانند Ferrero که اخیراً شانس پیوستن به صفوف آن را ارائه می‌دهند، اگرچه چنین پست‌هایی به زودی منتشر می‌شوند.

به دست آوردن بینشی در مورد فلسفه بازاریابی و عرضه محصول شرکت های بزرگ در این بخش، مطمئناً یک فرصت جذاب است که به شکل دادن به برخی از چشم انداز همیشه در حال تکامل شیرینی پزی ما کمک می کند.

این واقعیت که شرکت‌های بزرگ شیرینی‌سازی به‌دنبال ایفای چنین نقش‌هایی هستند، نشانه‌ی دلگرم‌کننده‌ای است که علی‌رغم فشار بر صنعت برای تغییر فرمول‌بندی یا انطباق محصولات، به نظر می‌رسد هنوز اشتهای عمومی زیادی برای قنادی‌ها و نانوایی‌ها وجود دارد.

مریخ به خودی خود مورد جالبی است، زیرا اخیراً نسخه‌های تقویت‌شده پروتئینی هسته مریخ بار خود را معرفی کرده است، بنابراین جالب است که ببینیم چنین گزینه‌های سالم‌تری واقعاً در ماه‌های آینده مورد استقبال عموم قرار خواهند گرفت.

به هر حال، برای هر کسی که نسبتاً شیرینی دارد و به دنبال به دست آوردن یک مسیر درونی یکی از بزرگترین گروه های شیرینی پزی در اطراف است، این باید به یک نقش ایده آل نزدیک باشد.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۱۴ ۱۴:۴۱:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #به #دنبال #نسل #بعدی #Willy #Wonkas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *