هیچ چیز بهتر از بیرون رفتن و ملاقات با تولیدکنندگان بزرگ و کوچک شیرینی جات نیست. در نهایت، همه چیز در مورد مردم است و این یک امتیاز واقعی است که چنین صنعت سرگرم کننده ای تمایل به جذب افراد بزرگ دارد.
هفته گذشته با اد و ریچارد، بنیانگذاران برند شکلات سوپر فود Doisy and Dam ملاقات کردم تا همه چیز را در مورد نحوه شروع کارشان و برنامه هایشان برای آینده این برند بدانم. ملاقات با کارآفرینان جوان با اشتیاق و صداقت همیشه الهام بخش است. نه تنها الهامبخش است، بلکه اخلاقی است که تعداد فزایندهای از مصرفکنندگان را هم در بریتانیا و هم در خارج از کشور جذب میکند. با توجه به طعمهای جدید در خط لوله و طرحهایی برای تنوع در دست بحث، زمانهای هیجانانگیزی برای این برند در پیش است که به دو گرایش کلیدی – مواد اولیه غذای فوقالعاده و تولید صنعتگرانه دست یافته است. منتظر اخبار معرفی محصول و مصاحبه کامل با اد و ریچارد در شماره آینده CP باشید.
همچنین از من برای شرکت در کنفرانس سالانه کریسمس Ferrero در ناتینینگ هیل لندن دعوت شده بود. البته شنیدن عملکرد این برند و برنامههای محصول جدید در حالی که از Ferrero Rocher استفاده میکردم بسیار خوشحال کننده بود. مثل همیشه، Ferrero از نظر عملکرد برند فردی در این رده متمایز است و متعهد به حمایت از خرده فروشان برای اطمینان از برجسته شدن محصولات در طول دوره خرید فصلی است.
با وجود کمبود مشخص آفتاب در بریتانیا در حال حاضر، گاهی اوقات به راحتی می توان فراموش کرد که قرار است تابستان باشد! و برای کسانی که در صنعت غذا و نوشیدنی کار می کنند، برای آن محدوده های کریسمس کاملاً آماده است. ما مشتاقانه منتظر شنیدن برنامه های شما برای فصل هستیم…
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۰۴ ۱۶:۳۶:۰۴
عناوین بصورت هشتگ: #بزرگ #کوچک