به نظر می‌رسد این روزها، یک روز بین‌المللی برای همه چیز وجود دارد – و شیرینی‌پزی نباید با ۷ جولای که دقیقاً به مناسبت روز جهانی شکلات برگزار می‌شود، کمرنگ شود.

مسلماً، در پس زمینه شیوع ویروس کرونا، ممکن است جشن گرفتن یک کالای لوکس کمی بیهوده به نظر برسد. با این حال، همانطور که تولید شیرینی در این هفته تاکید کرده است، یک مطالعه جدید از FMCG Gurus نشان داده است که مصرف کنندگان در سراسر جهان به عنوان وسیله ای برای مقابله با زمان های بسیار چالش برانگیز به سمت شیرینی ها در حجم بیشتری روی آورده اند، همانطور که متأسفانه برای بسیاری از افراد در سراسر جهان وجود دارد. اکنون.

تا آنجا که به شکلات و جایگاه آن در محبت های ما مربوط می شود، تنها دو سال از کشف بزرگی در اکوادور می گذرد که نشان می دهد استفاده انسان ها از کاکائو در واقع بیش از ۱۵۰۰ سال قدیمی تر از آن چیزی است که ما در ابتدا تصور می کردیم. قدیمی ترین اثر قبلی استفاده از چنین لوبیاهای ارزشمندی در حدود ۴۰۰۰ سال پیش در منطقه مکزیک بود.

اما یک مطالعه باستان شناسی در سال ۲۰۱۸ توسط دانشگاه کانادایی بریتیش کلمبیا، آثاری از بقایای مواد شیمیایی را از Theobroma Cacao (گیاه کاکائو) تا ارتفاعات اکوادور، به عنوان بخشی از فرهنگ Mayo-Chinchipe یافت که احتمالاً برای اولین بار به عنوان مورد استفاده قرار گرفته است. یک نوشیدنی تشریفاتی توسط اشراف قبیله ای باستانی. تا قرن شانزدهم طول کشید تا آن را به اروپا آوردند، جایی که به شکل بسیار شیرین ظاهر شد و در نهایت توسط شرکت هایی مانند Cadbury مستقر در بریتانیا، شرکت سوئیسی Nestle و Hershey در ایالات متحده در ایالات متحده به شکلات شکلاتی تبدیل شد. قرن ۱۹.

حتی در چند دهه گذشته راه بسیار طولانی را پیموده است، همانطور که عنوان ما به عنوان بخشی از هیئت داوران جوایز سالانه آکادمی شکلات کشف شده است (که همانطور که از نسخه این ماه مجله ما متوجه خواهید شد، به دلیل به تعویق افتادن به ویروس کرونا). همانطور که این سازمان توضیح می‌دهد، از زمان تأسیس آن در ۱۵ سال پیش، تعداد زیادی شکلات‌ساز وجود داشته است تا نشان دهد با توجه به ترکیب مناسب توجه، مهارت و خلاقیت، شکلات‌ها از سرتاسر جهان چقدر می‌توانند خوب باشند.

از نظر خود روز جهانی شکلات، منشأ آن تا حدودی مبهم به نظر می رسد، اگرچه حداقل در ۱۰ سال گذشته مشخص شده است، به نظر می رسد که همه افراد از صنعتگران تا افرادی مانند Cadbury، Ritter Sport و مارک های اخلاقی مانند Divine مشخص شده اند. شکلات همه میراث شیرینی‌پزی خود را تبلیغ می‌کنند و با لحظاتی سرگرم‌کننده در رسانه‌های اجتماعی درگیر این مناسبت هستند.

اگرچه به نظر می‌رسد هیچ موضوع اصلی برای همه جشن‌ها وجود ندارد، دیدن انبوه پست‌ها از سراسر جهان واقعاً این پیام را به ارمغان می‌آورد که به‌عنوان یک محصول، واقعاً مرزهای فرهنگی سنتی در سراسر جهان را فراتر می‌گذارد و در همه زمینه‌ها محبوبیت دارد. کره زمین همچنین احتمالاً چیز سالمی است که در همه قیمت‌ها نیز موجود است، از عرضه‌های شیرینی‌پزی نسبتاً مقرون به صرفه، گرفته تا پایانه‌های پریمیوم جدی بازار، همانطور که در تولید شیرینی این ماه با شرکت‌هایی مانند Toak Chocolate، در آنجا خواهید یافت. واقعا چیزی برای همه سلیقه ها است.

این صنعتی است که همچنان یک صنعت جذاب برای کار کردن است، خواه نشان دادن آخرین محصولات نهایی ارائه شده، تا ماشین‌آلات و سیستم‌هایی که آن را تولید می‌کنند، همراه با بخش‌های کشاورزی که اجزای اصلی آن را ارائه می‌کنند، به وضوح چیزهای وحشتناکی وجود دارد خلق غذاهای مورد علاقه ما بنابراین، ما مطمئناً منتظر جشن‌های خودمان برای کل زنجیره ارزش صنعت با اولین کنفرانس جهانی شیرینی‌پزی در تاریخ تغییر تاریخ آن در جمعه، ۲۶ مارس ۲۰۲۱، از جمله جوایز همراهمان خواهیم بود.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) و از طریق شبکه های اجتماعی @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۰۴ ۱۳:۴۶:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #برگزاری #چند #جشن #شیرین #برای #روز #جهانی #شکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *