هیچ دوری از این واقعیت وجود ندارد که چند سال گذشته در پی همه‌گیری کووید-۱۹ چالش‌های مهمی را برای بخش‌های شیرینی‌پزی، تنقلات و نانوایی در سطح بین‌المللی ایجاد کرده است.

از افزایش هزینه مواد تشکیل دهنده در بازارهای کاکائو و شکر، که باعث اختلال قابل توجه جهانی شده است تا شرایط ناپایدار ناشی از جنگ‌های جاری در اوکراین و اسرائیل، که بی‌ثباتی زنجیره تامین بیشتری را به همراه داشته است که بسیاری از صنایع، از جمله مواد غذایی گسترده‌تر را به همراه داشته است. و بخش نوشیدنی تحت فشار قابل توجه است.

برای کسب‌وکارهای داخل بریتانیا، تأثیر برگزیت نیز درد مضاعفی را به همراه داشته است – که همچنان همان «فیل در اتاق» است که هیچ حزب سیاسی بزرگی نخواسته آن را با جدیت لمس کند، مانند شکست نسبی این پروژه برای ایجاد هرگونه بهبود تجاری معنادار برای شرکت های بریتانیایی.

دولت محافظه‌کار کنونی – که اگر نظرسنجی‌های سال گذشته را باور کنیم، به احتمال زیاد به سمت درهای خروج پیش‌روی می‌کنند، وعده داده بود که قراردادهای تجاری قابل توجهی با بقیه جهان جایگزین کند تا کاهش تجارت را جایگزین کند. همتایان اروپایی واقعیت تلخ این است که این اتفاق فقط در حد محدودی رخ داده است.

بنابراین باید دید که آیا تغییر پیش‌بینی‌شده گارد سیاسی شرایط را برای مجموعه کسب‌وکارهایی که از تجارت با اتحادیه اروپا لذت می‌بردند و به دلیل هزینه‌های اضافی تجارت با کاغذبازی، هزینه و تدارکات، همه چیز را رها کرده‌اند بهبود می‌بخشد. زمانی که چنین تجارتی را در بسیاری از موارد غیرقابل دوام کرده است.

شرایط در این قاره نیز نسبتاً سخت بوده است – با گزارش BDSI آلمان که هرج و مرج ناشی از بیماری همه گیر، جای خود را به چالش های اصلی بحران انرژی ناشی از جنگ در اوکراین داده است که فشار زیادی را بر بخش شیرینی و تنقلات وارد کرده است. به طور سنتی یک نقطه قوت واقعی برای کشور بود.

یکی دیگر از شاخص های چالش برانگیز رویدادها، اعلامیه اخیر Barry Callebaut است مبنی بر اینکه قرار است تا ۲۵۰۰ تعدیل در فعالیت های جهانی خود ایجاد کند، زیرا تقاضا برای محصولات درجه یک در بحبوحه بحران هزینه زندگی در بسیاری از مناطق در سراسر جهان تحت فشار قرار گرفته است. که باعث ایجاد فضای احتیاط شده است. کسب و کار مقر سوئیس با انعقاد یک معامله مالی بزرگ برای اطمینان از فعالیت های آتی خود که معتقد بود تأثیر مثبت قابل توجهی خواهد داشت، لحن خوشبینانه ای به دست آورد.

علی‌رغم چنین شرایط آزمایشی، نقاط امیدوارکننده‌ای وجود دارد، به‌ویژه در مورد بازیکنان بزرگ‌تر، همانطور که شرکت Confectionery Production با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی در تاسیسات تولید شیرینی در سوئیس گزارش داده است.

یکی دیگر از پیشرفت‌های مهم هفته گذشته، برنامه‌های Koelnmesse برای سرمایه‌گذاری به ارزش ۳ میلیارد یورو در عملیات بین‌المللی آن بود که با تأسیسات کنفرانس جدید Confex که قادر به پذیرایی از نمایشگاه‌های حداکثر ۶۰۰۰ نفر است، تقویت شده است، که بر قدرت مستمر آلمان در بازار رویدادها، که قبلا در طول همه گیری به شدت آسیب دیده بود.

همانطور که در ماه‌های اخیر گزارش داده‌ایم، به نظر می‌رسد که ایالات متحده همچنان به هموار کردن راه برای احیای این بخش ادامه می‌دهد، با تعدادی از شرکت‌ها در آمریکا سرمایه‌گذاری عمده در تاسیسات تولیدی، از جمله Ferrero و Mars Wrigley، و همچنین Hershey. که برنامه های خود را برای افتتاح اولین سایت تولید جدید خود پس از ۳۰ سال تایید کرد که پیش بینی می شود در سال جاری تکمیل شود. بنابراین، همانطور که به سمت سال ۲۰۲۴ پیش می رویم، ممکن است پس از یک زمان آزمایشی برای بسیاری از بازارهای سراسر جهان، امیدی در افق وجود داشته باشد.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir یا صفحات لینکدین ما



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۱۱-۲۱ ۱۷:۲۳:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #بخش #جهانی #شیرینیپزی #پس #از #چالشهای #مداوم #عرضه #که #برخی #بازارهای #بینالمللی #را #تحت #تأثیر #قرار #داده #است #به #دنبال #شروعی #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *