کمپین تبلیغاتی جدید «نقاط در مقابل راه راه» Cadbury با هدف تعامل با مصرف کنندگان و مبارزه با این کلیشه است که شرکت های شیرینی پزی جایی در حمایت از رویدادهای ورزشی ندارند. تبلیغ ماهی که به طور رسمی در روز شنبه ۷ آگوست راه اندازی می شود و توسط استودیوی Glass and A Half Full Productions و آژانس Fallon این شرکت ایجاد می شود، مقدمه ای بر تلاش های این شرکت برای پخش بازی در بریتانیا است.
این تبلیغ به ترتیب ماهیهای راه راه و خالدار را نشان میدهد که به سختی برای کنترل بادکنکهای جلبک دریایی سبز با توصیف نسبتاً نامشخص با آهنگهای سنتی روسی در پسزمینه میجنگند، قبل از اینکه به اردکهایی که آخرین بالون را بالای آب میبرند، رها شوند. این ابتکار توسط فیل رامبول، مدیر بازاریابی فقید Cadbury توسعه داده شده است، مردی که پشت تبلیغات بسیار موفق گوریل این سازنده شکلات است.
اینجا را تماشا کنید:
لندن ۲۰۱۲ بزرگترین رویداد عمومی خواهد بود که بریتانیا در طول عمر ما شاهد آن بوده است و در آستانه بازیها، مردم به طور طبیعی به این فکر خواهند کرد که برای نشان دادن حمایت خود گرد هم آیند. با این حال، ما معتقدیم که در سراسر کشور، روحیه جامعه خود را از دست دادهایم و میخواهیم از میراث خود در مشارکت اجتماعی برای احیای مجدد این موضوع استفاده کنیم. با Spots v Stripes ما امیدواریم که بتوانیم بزرگترین بازیی را که بریتانیا تا به حال دیده است ایجاد کنیم.
از بینندگان خواسته میشود برای پیوستن به یک تیم وارد یک وبسایت شوند و در هر بازی که میخواهند، از گلف گرفته تا tiddlywinks، بهصورت آنلاین برای هر طرف، رقابت کنند.
Cadbury همچنین Spots v Stripes را در یک تور در سراسر کشور شرکت خواهد کرد و از گلاسکو، لیدز، لندن و بیرمنگام با مجموعه ای از بازی ها از ۲۱ اوت بازدید خواهد کرد.
خوب، حداقل Cadbury با انتقاد سنتی از شیرینیسازی و سایر شرکتهای بخش غذا و نوشیدنی که سطوح بالاتری از چربی یا قند دارند و حمایتهای مالی آنها از رویدادهای ورزشی مواجه است.
کاترین کولر،
سردبیر، تولید شیرینی
مطالب مرتبط
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۱۲:۱۶:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #بازی #با #اسپانسر #ورزشی