مصرف شکلات در بازارهای شکلات بالغتر در حال کاهش است. اگرچه رشد در حال نمایش است، این رشد بسیار کند است که نشان دهنده رکود این بازارها است.
آخرین گزارش روند صنعت کالاهای مصرفی متحرک سریع (FMCG) از گروه SymphonyIRI نشان می دهد که با وجود رویدادهایی مانند جشن الماس و بازی های المپیک، حجم فروش شیرینی در سال گذشته در بریتانیا کاهش یافته است. این ممکن است به دلیل افزایش قیمت قنادی ها باشد و خریداران را مجبور به کاهش قیمت برای پس انداز کند.
بنابراین، جای تعجب نیست که تولیدکنندگان مناطق مختلفی را در نظر می گیرند که در آن فرصت های بیشتری وجود دارد، مانند هند.
در واقع، Mintel اعلام کرده است که وقتی صحبت از شکلات به میان میآید، هند سریعترین بازار در حال رشد جهان است و از این رو برای تولیدکنندگان بسیار سودآور است. با این حال، برای ورود به این بازارهای دست نخورده، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود، به عنوان مثال، ممکن است بسته بندی باید تغییر کند تا ماندگاری طولانی تر در رطوبت های بالاتر افزایش یابد و ممکن است عاقلانه باشد که از جشنواره های مذهبی مانند دیوالی که در آن شیرینی های شکلاتی می توان استفاده کرد. به عنوان هدیه داده می شود.
موندلکس، نستله و مارس در حال حاضر تلاش می کنند تا حضوری قوی در بازار هند داشته باشند.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۱۴ ۱۷:۴۷:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #بازارهای #دست #نخورده