همانطور که در چند ماه گذشته گزارش داده‌ایم، تعدادی از مطالعات انجام شده است که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان چقدر برای انتخاب سالم‌تر، از جمله در بازارهای شیرینی و نانوایی، ارزش قائل هستند.

در حالی که صنعتی که بر پایه مفهوم ایجاد شیرینی های دلپذیر ساخته شده بود، همیشه این موضوع را به ویژه چالش برانگیز می دانست، دیدن واکنش تولیدکنندگان پیشرو به این موضوع که راه خود را به بالای دستور کار رسانده است، جذاب است.

رویداد این هفته Health Ingredients Europe که در فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود، نمونه‌ای از این موضوع است، جایی که تیت و لایل در حال راه‌اندازی یک گزینه شیرین‌کننده مبتنی بر استویا هستند که وعده کالری صفر را می‌دهد، که اگر برای مرتبط‌ترین محصولات اعمال شود، پتانسیل تغییر بازی را دارد.

شرکت‌های دیگر از جمله Kerry Functional Ingredients و Arla Ingredients به دلیل اینکه نوآوری‌های خود را در این بخش در نمایشگاه تجاری به نمایش می‌گذارند، بنابراین این انگیزه برای خلاقیت در ارائه راه‌حل‌های بازار آینده‌نگر است که در ارائه انتخاب واقعی به مصرف‌کنندگان تفاوت ایجاد می‌کند.

از صحبت با Plamil Foods مستقر در بریتانیا در این هفته، تیم توضیح داد که سطح تقاضای زیادی برای محصولات لبنی و بدون لبنیات آن وجود داشته است. اما موفقیت آن تا به امروز بر اساس مقدار قابل توجهی کار است که برای جذابیت هر چه بیشتر محصولات به منظور جلب پذیرش بازار انجام شده است.

با توجه به اینکه تولیدکنندگان پیشرو به دنبال اثرگذاری خود در ابداع گزینه‌های شیرینی پزی با شکر و کالری هستند، به نظر می‌رسد عصر تولید شیرینی‌هایی که می‌توانند مانند یک خوراکی واقعی و همچنین حاوی خواص سالم‌تر به نظر برسند، فرا رسیده است، که فقط می‌تواند یک از توسعه استقبال می کنیم

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی در @laserstudio_ir



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۹ ۱۹:۳۰:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #ایجاد #گزینههای #سالمتر #برای #پاسخگویی #به #تقاضای #بازار #همچنان #یک #تمرکز #کلیدی #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *