پس از بازگشت از یک سفر موفق به دبی در هفته گذشته که در آن شرکت تولید گلفود شرکت کردیم، مشتاقیم بدانیم نظر دیگران در مورد این رویداد چیست. غرفه داران در طول نمایشگاه بسیار مثبت به نظر می رسیدند و مطمئناً به نظر می رسید که بازدیدکنندگان زیادی از مرکز تجارت جهانی دبی که در آن رویداد برگزار شده بود وجود داشته باشد.

Sweets & Snacks Middle East 2014 در کنار Gulfood برگزار شد و برگزارکنندگان افزایش بازدیدکنندگان را نسبت به سال قبل ۱۳ درصد گزارش کردند. بازدیدکنندگانی که عمدتاً از منطقه MENA به دبی سفر کرده‌اند، از تنوع محصولات در این نمایشگاه استفاده کردند – حدود ۲۳۰ تامین‌کننده از ۳۸ کشور و حدود ۳۰ درصد بیشتر از رویداد قبلی در سال ۲۰۱۳.

بر اساس گزارش Euromonitor International، بازار فروش شیرینی و تنقلات در خاورمیانه از سال ۲۰۱۰ سالانه ۲۰ درصد افزایش یافته است. همچنین نرخ های مشابهی افزایش برای سال آینده پیش بینی می شود. این به دلیل افزایش درآمد قابل تصرف و گرایش به سمت محصولات پیشرفته در طبقه متوسط ​​رو به رشد در سراسر منطقه MENA است. تولیدکنندگان پیشرو از سراسر جهان عبارتند از BMB (امارات متحده عربی)، Cémoi (فرانسه)، Duc D’O (بلژیک)، Lambertz (آلمان)، آب نبات اصلی (بریتانیا)، اورجینال گورمت (ایالات متحده)، Peccin (برزیل)، Roshen (اوکراین) ) یا Witor’s (ایتالیا).

به ویژه، امسال با رشد قابل توجهی در تعداد غرفه داران از اروپا و آسیا مشخص شد. آلمان، اردن و ترکیه نیز محصولات خود را در فضایی بسیار بزرگتر از نمایشگاه های قبلی ارائه کردند.

اکنون به بریتانیا بازگشته‌ایم، آماده‌سازی برای آخرین شماره CP برای سال ۲۰۱۴ در حال انجام است، و با نزدیک شدن به طلوع ۸۰ سالگی، ما این مناسبت را با ظاهری جدید برای مجله جشن خواهیم گرفت. البته، من نمی توانم خیلی چیزها را تقدیم کنم، اما ما مشتاقانه منتظریم که وقتی مجله در اوایل ژانویه ۲۰۱۵ روی میز شما قرار گرفت، چه فکر می کنید. تا زمانی که داریم ما از به اشتراک گذاشتن کانون توجه بیشتر خوشحالیم!



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۰۸ ۱۴:۱۹:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #اونجا #بودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *