تحقیقات جدید نشان می دهد که تغییر سبک زندگی و رفاه شخصی بازار شکلات را مختل می کند و فرصتی را برای تولیدکنندگانی که به تقاضاهای جدید مصرف کنندگان پاسخ می دهند، ارائه می دهد.

بر اساس گزارش این شرکت تحقیقاتی “استراتژی شکلات – تغییر موقعیت ولع برای باقی ماندن در عصر تنقلات سالم”، بازار تنقلات با واکنش شدید مصرف کنندگان به شکر، نمک و مواد مصنوعی و همچنین تغییر سبک زندگی و سلامت شخصی متحول شده است.

Euromonitor پیش بینی می کند که فروش تنقلات سالم به میزان ۳ درصد از نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ در مقایسه با تنقلات معمولی که تنها ۲ درصد افزایش می یابد، افزایش می یابد. در حالی که رشد تنقلات “معمولی” توسط بازارهای نوظهور تقویت می شود، بازارهای بالغی مانند اروپای غربی و آمریکای شمالی باعث رشد میان وعده های سالم می شوند – روندی که انتظار می رود تشدید شود.

لیان ون دن بوس، تحلیلگر ارشد جهانی در می گوید: «اسنک ها قبلاً بیسکویت، شیرینی، چیپس و نوشابه بودند، اما تمایل مصرف کنندگان برای مهاجرت به گزینه های میان وعده با تأکید بیشتر بر سالم، طبیعی و بدون آن، تعریف مجدد صنعت است. یورومانیتور.

Euromonitor پیش بینی می کند که سهم شیرینی شکلاتی از میان وعده از ۱۷.۹ درصد در سال ۲۰۰۲ به ۱۶.۲ درصد در سال ۲۰۲۱ کاهش می یابد. برای تغییر مسیر رشد شکلات و مرتبط ماندن در عصر تنقلات سالم، صنعت شکلات در حال طراحی مجدد طعم و مزه خود از بافت به آن است. بسته بندی.

در حالی که حجم شکلات در حال کاهش است، ارزش آن هنوز فرصت بزرگی است. ون دن بوس توضیح می دهد، «نحوه اعمال رفاه در حال تغییر است. قبل از اینکه قند را کاهش می داد، اکنون در مورد مواد با کیفیت بالا، طعم بهتر و اعتدال است. برخی از استراتژی‌های افزایش ارزش فعلی در شکلات حول ویژگی‌های آن متمرکز شده‌اند.

در واقع، محبوبیت ناگهانی شکلات تلخ، که به عنوان جایگزین سالم تری برای سایر انواع شکلات ها قرار می گیرد، موفقیت های بزرگی به دست آورده است. اگر می خواهید به سراغ شکلاتی بروید که می دانیم بد است، بهتر است سراغ بهترین نوع بد بروید.»

ون دن بوس می افزاید: «در سال ۲۰۱۷، تلاش برای تغییر اوضاع برای بهتر شدن اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. مصرف‌کنندگان – به‌ویژه مصرف‌کنندگان جوان‌تر – با زندگی در دنیایی پر از درگیری، می‌خواهند زندگی خود را غنی کنند و منابع طبیعی زمین را حفظ کنند. در این محیط، انتظارات آنها از برندها در حال افزایش است.»

Euromonitor معتقد است این محیط آشفته مصرف کننده لزوماً یک تهدید نیست، اما می تواند به فرصتی برای تولیدکنندگان شکلات تبدیل شود که آن را پذیرفته و به خواسته های مصرف کنندگان جدید پاسخ دهند.

از استراتژی رشد انقلابی قهوه که توانست یک نوشیدنی ساده را به کمی تجمل تبدیل کند، می توان درس هایی آموخت، خوراکی که به خوبی با شیوه های زندگی سریع همخوانی دارد.

از این نظر، شکلات نقش مهمی در موقعیت‌یابی خود در جهت سلامت روان دارد، یک لحظه لذت بردن، در مقابل رقابت با تنقلات سالم‌تر با کالری کم. هنگام فروش شکلات ممتاز، مصرف کنندگان باید در مورد مواد اولیه درجه یک، محتوای کاکائو و منشا آن آموزش ببینند، چیزی که فروشگاه های خدمات غذایی نقطه تماس خوبی برای آن هستند.»

پس چگونه به این تقاضاهای در حال تغییر پاسخ می دهید؟ با ارسال ایمیل (ایمیل محافظت شده) با توییت @laserstudio_ir به ما اطلاع دهید.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۱۳ ۰۴:۲۷:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #اختلال #در #بازار #شکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *